Visa fullständig version : Present till Birason
Trackern
2005-08-25, 14:16
Käre Birason,
Västerhaninge kommer få besök av ett gäng kamrater. Se bilden och njut...
=)
Käre Birason,
=)
E de såna du sitter å svetsar i hop om dagarna, måste säga att den såg väldigt robust ut, llite grynig bild men jag tyckte det såg ut som vässat armeringsjärn :party:
Trackern
2005-08-26, 00:26
E de såna du sitter å svetsar i hop om dagarna, måste säga att den såg väldigt robust ut, llite grynig bild men jag tyckte det såg ut som vässat armeringsjärn :party:
Jäpp, 10 mm. 140 gram....bodde tidigare i morse på E4 E20 vid Järva Krog.... GRYMT robust...
dieselmannen
2005-08-26, 00:31
trackern,när du blir upptryckt mot väggen och konstaplarna frågar om du har något vasst i fickorna..
hur förklarar du den där?
eller lindar du in den i tusenlappar?
eller?
måste ringa länskrim och fultipsa!!
ps.säg inget om var du fick den..ds
Trackern
2005-08-26, 11:44
trackern,när du blir upptryckt mot väggen och konstaplarna frågar om du har något vasst i fickorna..
hur förklarar du den där?
eller lindar du in den i tusenlappar?
eller?
måste ringa länskrim och fultipsa!!
ps.säg inget om var du fick den..ds
Dieseln, jag lovar att inte berätta för någon att jag fick den ifrån en Falck bil....
Käre Birason,
=)
Det e inte så att du har något med "besöket" av sådana i Botkyrka i dag att göra???
Trackern
2005-08-31, 09:15
Det e inte så att du har något med "besöket" av sådana i Botkyrka i dag att göra???
Jag bara säga att det är en ren tillfällighet att jag luktar bensin, sot och har svedda fingertoppar....men jag lovar att jag inte sprängde bilen i Botkyrka.
Seriöst, det börjar bli lite väl ruggigt nu...
Bärgarkungen
2005-08-31, 09:49
Jag bara säga att det är en ren tillfällighet att jag luktar bensin, sot och har svedda fingertoppar....men jag lovar att jag inte sprängde bilen i Botkyrka.
Seriöst, det börjar bli lite väl ruggigt nu...
Det skapar ju jobb iallafall!
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.