Visa fullständig version : Pappa!!!
Så har det äntligen hänt! Den lilla klimpen har kommit ut!27/8 :yesnod: :yesnod: :yesnod: :yesnod: En tjej på 4260g och 53 lång! Kan man bli lyckligare?
Lulebjörnen
2005-08-29, 17:07
Så har det äntligen hänt! Den lilla klimpen har kommit ut!27/8 :yesnod: :yesnod: :yesnod: :yesnod: En tjej på 4260g och 53 lång! Kan man bli lyckligare? Grattis å var rädd om henne :rollbaby: :thumbup:
Grattis nu blir det några sömnlösa nätter
Grattis!
Jag blev pappa för sju månader sedan, det är det bästa som hänt.
Lilltjejen sover dessutom från åtta till halv sju varje natt, ingen förstörd nattsömn här inte.
Lycka till!
/Blue
Så har det äntligen hänt! Den lilla klimpen har kommit ut!27/8 :yesnod: :yesnod: :yesnod: :yesnod: En tjej på 4260g och 53 lång! Kan man bli lyckligare?
GRATTIS!
Är det första?
Själv har jag två grabbar och, nej man kan nog inte bli lyckligare! :thumbup:
Uffe me bärgarn
2005-08-29, 21:13
Gratulerar ! :smile: :smile:
Bärgarn 139
2005-08-29, 22:10
En får till att gratulera!!!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Grattis till lilla tjejen. Har en själv som fyller 13 snart. Jobbig ålder på tjejer, på väg in i puberteten med allt vad det innebär. Killar å sånt menar jag......... ååååhh vad pappa har det jobbigt nu. Hur som helst grattis.
dieselmannen
2005-08-29, 22:21
brk..gör som du brukar!
Kör på/över allt hotfullt... :party:
sladdandebarnet
2005-08-30, 14:38
Väldigt mycket super grattis!
Själv är jag för ung ( :rolleyes: ) för att ha barn men jag jobbar på att bli styvpappa vart det lider.
Grattis :smile: :smile: :smile: :smile:
:smile: TACK ALLT OCH ALLA! :smile:
Så du slipper "grisa" själv?? :krama: :hihi:
Jag har hört att det bara är hundar och italjenare som håller på med det där grisgörat numer, och att italjenarna funderar på att sluta dom också :hihi:
ATT TÄNKA INNAN MAN TALAR ÄR SOM ATT TORKA SIG INNAN MAN SKITER.
Glömde ju att gratta :fou:
Jättegrattis från mig också
Trackern
2005-08-31, 09:11
Jag lovar, du blir lyckligare varje dag!! Grattis!
Bild på undret!
Vafalls, ingen overall. När min dotter föddes så var det första hon fick en kåren-overall, det andra hon(jag) fick var en radiostyrd båt.
Trackern
2005-08-31, 20:42
Vafalls, ingen overall. När min dotter föddes så var det första hon fick en kåren-overall, det andra hon(jag) fick var en radiostyrd båt.
Märk väl kepsen på BRK 184 J.R......
:smile: TACK ALLT OCH ALLA! :smile:
Är du fortfarande säker på ditt påstående ang "nothing can beat cubic inches like.........", lillbebben då? :rolleyes:
Är du fortfarande säker på ditt påstående ang "nothing can beat cubic inches like.........", lillbebben då? :rolleyes:Du har nog rätt dax att byta kanske! Men till allt och alla som undrat det e mitt tredje barn och jag fattar inte hur jag kan tycka att det e lika underbart varje gång! Men nu e det nog dax att slå knut på den! Fixar ju inga grabbar som kan ta över bärgaren i alla fall :smile: Men det finns inget underbarare än mina änglar.(När de sover) :smile: :rollbaby:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.