Visa fullständig version : vart är tråden?
Låssmeden
2009-01-14, 10:57
vart är tråden om bogsering med wier?? :angry: :angry: :angry: :angry:
Låssmeden
2009-01-14, 16:39
känns som om att det är någon moderator på detta forum som skyddar en del idioter på detta forum!! MYCKET trist......
Det har även försvunnit bilder som jag lagt in.
Vore bra om man kunde få ett mail eller Pm så man vet anledningen.
Synd att tråden försvann, för det blev aldrig klarlagt andledning till
wire-bogsering
:thumbd:
Låssmeden
2009-01-14, 18:07
exakt... ja vill ha lite svar nu!! :angry:
tycker det är förj..ligt att vissa kan skriva vad dom vill å "andra" kan knappt svara i en tråd utan att den stängs eller tas bort!!:ajjabajja
sen vad gäller bildgalleriet så kan ju dessa allvetare skriva så mycket skit, gnäll och bessewisser dynga dom vill.. men om en annan skriver nått lite ironiskt/skämtsamt så tas de bort... :thumbd:
har någon nån synpunkt på de ja skrivt å inte vill att alla ska se så kan ni PMa mig!!
//Anders:censored:
Jag har oxå blivit raderad flera ggr utan förklaring :depressed Man undrar varför man inte får veta anledningen :confused2(Den här tråden blir nog oxå raderad när en modertor får se den)
Roger Larsson
2009-01-14, 18:32
vart är tråden om bogsering med wier?? :
Tyvärr, jag vet inte vad som hänt? kanske någon skrev något som bröt mot forumets regler? ...eller tekniskt fel?
känns som om att det är någon moderator på detta forum som skyddar en del idioter på detta forum!! MYCKET trist......
Vi kallar inte andra forumdeltagare idioter på detta forum!
Bilder m m kan tas bort utan föregående meddelande - det finns säkert någon anledning!
Synd att tråden försvann, för det blev aldrig klarlagt andledning till
wire-bogsering
:thumbd:
Anledningen var att bussen skulle bogseras ut ur miljözonen - varför bärgaren valde denna metod framgick inte men det fanns säkert någon anledning.
exakt... ja vill ha lite svar nu!! :angry:
tycker det är förj..ligt att vissa kan skriva vad dom vill å "andra" kan knappt svara i en tråd utan att den stängs eller tas bort!!:ajjabajja
sen vad gäller bildgalleriet så kan ju dessa allvetare skriva så mycket skit, gnäll och bessewisser dynga dom vill.. men om en annan skriver nått lite ironiskt/skämtsamt så tas de bort... :thumbd:
har någon nån synpunkt på de ja skrivt å inte vill att alla ska se så kan ni PMa mig!!
//Anders:censored:
Moderatorarbete i övrigt kommenteras ej.
Krille 160
2009-01-14, 19:36
någon som känner sig skyldig till raderingen av tråden???
plankan172
2009-01-14, 19:41
någon som känner sig skyldig till raderingen av tråden???
Nu verkar det som det kommit en uppföljare på tråden.
Då kanske du kan upplysa om varför ni gjorde som ni gjorde så kan vi få slut
på alla vilda spekulationer..:hail: :hail:
Låssmeden
2009-01-14, 20:35
Tyvärr, jag vet inte vad som hänt? kanske någon skrev något som bröt mot forumets regler? ...eller tekniskt fel?
Vi kallar inte andra forumdeltagare idioter på detta forum!
Bilder m m kan tas bort utan föregående meddelande - det finns säkert någon anledning!
Anledningen var att bussen skulle bogseras ut ur miljözonen - varför bärgaren valde denna metod framgick inte men det fanns säkert någon anledning.
Moderatorarbete i övrigt kommenteras ej.
jag som medlem på detta forum tycker inte du är en lämplig moderator.. du kanske kan lägga upp en röstnings tråd här så kan var å en få säga sitt!! annars gör ja de gärna!
robban_lund
2009-01-14, 21:28
jag som medlem på detta forum tycker inte du är en lämplig moderator.. du kanske kan lägga upp en röstnings tråd här så kan var å en få säga sitt!! annars gör ja de gärna!
Får se om jag förstått detta rätt .....:confused2
Du menar att Roger inte borde vara moderator för att du inte får kalla alla andra idioter??
Kamma till dig nu för fn. Roger gör ett bra jobb. Nån måste ju hålla reda på såna som dig och mig. Även jag har fått inlägg raderade, med all rätt så här i efterhand.
Herregud, det kanske är dags att börja diskutera som vuxna och inte leka Aftonbladets diskussionsforum. Den hittar man på www.aftonbladet.se och där kan man skriva fler inlägg i den här stilen.
Det enda jag vill tillägga är att borttagning av trådar och enskilda svar utan motivering leder snabbt till att ett forum dör utan att man ens hinner märka det.
Annars finns det inget att tillägga om moderatorsarbetet som funkar klockrent.
Roger gör ett mycket bra jobb här på forumet & jag hoppas att han vill fortsätta med det :thumbup:
Så nu tar vi & taggar ner ett snäpp jag/vi vill inte ha en massa osämja här på forumet
Men jag/vi undrar oxå vart tråden tog vägen har letat...
Det kan ju va så att trådskaparen tagit bort tråden jag är lite osäker på om vi kan se det? Vad säger du Marcus?
Hette trådskaparen inte Omnibuss eller liknande? isf är han/hon borta...
Låssmeden
2009-01-14, 22:29
Får se om jag förstått detta rätt .....:confused2
Du menar att Roger inte borde vara moderator för att du inte får kalla alla andra idioter??
okejj ja kanske e lite radikal men ja e ruskigt trött på att andra andvändare kan skriva i stort sett vad som helst.. men men vi lever ju i sverige, dubbelmoralens flaggland!!
ja brk 184 de e klart man inte riktigt tänker till i stridens hetta..
ja roger e kanske en jätte bra moderator, men ja tycker att hans svar i den här tråden e ruskigt dåliga iaf!!
sen hadlade de inte om att ja skulle få kalla någon idiot utan att en annan kallat mig idiot i den tråden som togs bort utan att personen i fråga fått svara!!
Samtliga moderatorer på detta forum gör ett utmärkt jobb!
Om någon kallat dig Anders idiot i tråden ni nämner så har även någon moderator gjort ett utmärkt jobb att stänga/radera tråden , sådana påhopp är inte OK. Sånt får skötas via PM om det tvunget behövs.
Eftersom jag inte har sett tråden så kan jag inte uttala mig om hur mkt mer som var olämpligt i tråden, hur mkt den hade spårat ur. Men eftersom den är fysiskt raderad uppenbarligen så har antingen moderatorn gjort en bedömning som jag förlitar mig på är rätt eller så kan trådskaparen själv som Simon skriver har raderat tråden. Det går utmärkt att radera trådar man själv startat!
Bättre språk och uppförande tack eller så låser jag tråden!
Bärgningsbil 133
2009-01-14, 23:19
Eftersom jag inte har sett tråden så kan jag inte uttala mig om hur mkt mer som var olämpligt i tråden, hur mkt den hade spårat ur. Men eftersom den är fysiskt raderad uppenbarligen så har antingen moderatorn gjort en bedömning som jag förlitar mig på är rätt eller så kan trådskaparen själv som Simon skriver har raderat tråden. Det går utmärkt att radera trådar man själv startat!
Bättre språk och uppförande tack eller så låser jag tråden!
Hur gör man som trådstartare när man raderar en tråd?
Jag finner inte nått sätt som ajg kan göra det i mina trådstarter?
Anser att roger gör ett bra jobb jag har sett många deltagare här som verkligen gjort allt för att klanka ner på andra synd de ej stängs av
Men kepp up the godd work roger
Hur gör man som trådstartare när man raderar en tråd?
Jag finner inte nått sätt som ajg kan göra det i mina trådstarter?
Jag undrar det också, det går ju bra tills någon svarat nåt, men hur ska man radera en tråd efter det? Det låter inte ens rimligt att man ska kunna göra det? Eller?
Bärgningsbil 133
2009-01-15, 01:14
Jag undrar det också, det går ju bra tills någon svarat nåt, men hur ska man radera en tråd efter det? Det låter inte ens rimligt att man ska kunna göra det? Eller?
Det ska man inte kunna göra som medlem.
Sen på andra forums av denna typ så kan moddar/admin se trådar som är raderade ändå.
Dom tas ej bort helt iaf inte på nån av dom forumen.
Det ska man inte kunna göra som medlem.
Sen på andra forums av denna typ så kan moddar/admin se trådar som är raderade ändå.
Dom tas ej bort helt iaf inte på nån av dom forumen.
Jodå, vBulletin har bra många funktioner. bla att du kan radera trådar och inlägg.:smile:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.