handdator

Visa fullständig version : Kläder

Selfextreme
2009-01-17, 00:40
Varifrån köper ni era kläder? Senast köpte vi från ullharen men jag tycker kvaliten verka dålig, reflexbanden släpper.

Tips på fler som levererar kläder för AK :)

God Fortsättning

brk184
2009-01-17, 00:49
Varifrån köper ni era kläder? Senast köpte vi från ullharen men jag tycker kvaliten verka dålig, reflexbanden släpper.

God Fortsättning

Ullharen har de senaste åren varit ensam lev. till AK. From i vår/tidig sommar så kommer det ut en ny kollektion från C-son. Jag har haft dom på prov sen i början på December, och hittills har dom fungerat mkt bra. Fördelen med dom nya kläderna är att dom kommer att vara klass 3 godkända, CE-märkta samt att dom kan tvättas i 90 grader.

bil499-hbg
2009-01-17, 09:28

God Fortsättning om ändå det bara vore reflexbandenna som var problemet :ajjabajja nä ullharens skittkläder spricker i sömmarna, gummibandena vittrar sönder, dragkedjorna kapsejsar och storlekarna är missbildade om man gemför med andra fabrikat men men skittet görs ju i polen vad skall man begära man får vad man betalar ,, vi provar just nu kläder från worksafe (hi-vis varselkläder) från finland :thumbup:

Selfextreme
2009-05-03, 21:54
Okej. Har du någon aning om dom finns ute för att beställa?

Frazze
2009-05-05, 08:24
Det är C-son som levererar de nya kläderna.
Har ni inte fått nyhetsbrevet från Kåren ?
Där finns det bilder och beställningsformulär.
Logga in på "Kontoret" och titta under "Dokument" fliken, välj "nyhetsbrev"
Där finns "AKtuellt" nr 13
Vi har fått en laddning kläder därifrån, och dom verkar funka utmärkt.
Vissa tycker att jackan är lite kort i midjan, men dom kan skräddasy kläderna om man vill.