Visa fullständig version : Är det moderatorn som åker
Kolla klippet :smile:
www.blocket.se/vi/20088672.htm?ca=10_s
:thumbup: det glömde jag skriva
hjälmen då??
Ska det vara retrokänsla så ska det, de enda hjälmar som fanns när den där moppen va ny var väl de inom försvaret?
Fatta hur töntigt det skulle se ut med intergralhjälm (á la Mästers avatar) på när man åker på en sån, nä nåt som håller en varm om örona räcker och e de riktigt kallt kan man ha en sån "dragstrut" för ansiktet, hehe, de hade min farfar, såg för löjligt ut och inte lönt att vända på skallen, men den höll gubben varm om nosen:thumbup:
Larsson kanske har bild på en dylik historia?
Ska det vara retrokänsla så ska det, de enda hjälmar som fanns när den där moppen va ny var väl de inom försvaret?
Fatta hur töntigt det skulle se ut med intergralhjälm (á la Mästers avatar) på när man åker på en sån, nä nåt som håller en varm om örona räcker och e de riktigt kallt kan man ha en sån "dragstrut" för ansiktet, hehe, de hade min farfar, såg för löjligt ut och inte lönt att vända på skallen, men den höll gubben varm om nosen:thumbup:
:thumbup: vacumstrut, å en toppkruka, e de lag påt så e de:ajjabajja
Roger Larsson
2009-02-02, 10:23
Hittade ingen bild i brådrasket, så att säga påtagen men här har vi en strut i originalförpackning...
http://www.tradera.com/-MC-MOPEDSTRUT-NOSTALGI-VETERAN-KOP-NU-FRAKTFRITT--auktion_83634064#pic
Fö så ser det inte bra ut med en modern hjälm till en gammal moped - däremot gör det lika ont att krocka eller köra omkull med en gammal moped som en ny...
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.