Visa fullständig version : aj aj aj!!!
Tränade innebandy igår för första gången på 2 år. Gick ut för fullt å ökade,kräktes å körde lite till. Fy faan va ont i kroppen jag har idag. Fick rulla ur sängen imorse. Halva dan har ju gått åt till att ta sig in å ut ur bärgaren. Å det blir ju bara mörkare i tunneljäveln, för man har ju ännu mer ont dag två. KUL! Ha en bra helg allihopa. Å ni som jobbar, hoppas ni får mycket att göra. Nu måste jag gå å vila kroppen.
Trackern
2005-09-02, 22:04
Tränade innebandy igår för första gången på 2 år. Gick ut för fullt å ökade,kräktes å körde lite till. Fy faan va ont i kroppen jag har idag. Fick rulla ur sängen imorse. Halva dan har ju gått åt till att ta sig in å ut ur bärgaren. Å det blir ju bara mörkare i tunneljäveln, för man har ju ännu mer ont dag två. KUL! Ha en bra helg allihopa. Å ni som jobbar, hoppas ni får mycket att göra. Nu måste jag gå å vila kroppen.
Varför svarade du inte på mitt PM om innebandy??? Vekling!
Varför svarade du inte på mitt PM om innebandy??? Vekling!Jag kommer å provtränar nån dag. När va det ni hade träning?
Titta en till som börjar bli gammal :hihi:
Trackern
2005-09-03, 07:02
Jag kommer å provtränar nån dag. När va det ni hade träning?
Eftersom vi är ett grymt poppis lag i Tyresö kommun så har vi belönats med tiden : Torsdagar 21:15 i Kumla skola. Detta är dock en förbättring emot förra årets 21:30..... Kanske dags att göra revolt som Fornudden Les Lilas gjorde och flyttade till Nacka....
BRK, du är hjärtligt välkommen. Vi kör bara tvåmål träningen rakt igenom. Rätt hyffsad klass på målisarna. Utespelarna är dock av skiftande kvalité. Jag är givetvis bäst... :party:
Vi kan väl höras någon Torsdag på luren....
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.