Visa fullständig version : Melodifest
Lördagsnöjet i Mästers hem består i god mat och sen lördagsmys med chips, dip och godis framför tv`n.
Det började ju riktigt bra, Melodi nummer ett: En kraftig Bonnie Tyler sjöng riktigt bra.
Jag tänkte: I år är vi med!
Alkazar i all ära, men svenska folket röstade ju åt helv**e.
Nina "nånting" kommer inte till final.
Skandal! anser Mäster.
kattsnor
2009-02-07, 23:58
sluta kolla på det där för länge sen,tycker dom kör melodifestivalen året runt nu mera.. :screama:
Lördagsnöjet i Mästers hem består i god mat och sen lördagsmys med chips, dip och godis framför tv`n.
Det började ju riktigt bra, Melodi nummer ett: En kraftig Bonnie Tyler sjöng riktigt bra.
Skandal! anser Mäster.
Mycket dålig kvalitet på låtarna....hann med att kolla hela programet....sen körde en buss av vägen.....det var mycket roligare att syssla med....hehe
kattsnor
2009-02-08, 00:51
hahaha..skulle nog hålla med dej:P
bussen låter roligare^^
landsvägslok
2009-02-08, 01:41
törs knappt erkänna att man tittar på dylika program-har ju blivit lite gaystämpel över det
men iaf va lite förvånade att caroline af ugglas tog sig direkt till globen.
iofs tycker jag att hon är ball-hon gör en kanontolkning på janis joplinhttp://www.sos-stockholm.se/forum/images/smilies2/thumbup.gif
Melodifestivalen är en plats för gapskratt....
Totalt värdelös..... Ugglas låt? Hur kom den med över huvudet taget???:confused2
men iaf va lite förvånade att caroline af ugglas tog sig direkt till globen.
Nu tog hon ju sig bara till andra chansen.
Selfextreme
2009-02-08, 11:39
Håller med. Hur kunde vi skicka vidare ugglas låt ? snälla snälla?
bil499-hbg
2009-02-08, 12:12
ända sätet att få som ni själv vill är att rösta! hur många av er som klagar har röstat :confused2 själv så valde jag att sova på sofan för att vara på hugget när larmet går :biggrin: och det kom när jag var mogen :yesnod: en stadsbuss som trodde han kunde vända på en gräsmatta :thumbup: melodifestivalen är för fjollor och tonåringar (ursäkta mäster:biggrin: )
ända sätet att få som ni själv vill är att rösta! hur många av er som klagar har röstat :confused2 själv så valde jag att sova på sofan för att vara på hugget när larmet går :biggrin: och det kom när jag var mogen :yesnod: en stadsbuss som trodde han kunde vända på en gräsmatta :thumbup: melodifestivalen är för fjollor och tonåringar (ursäkta mäster:biggrin: )
Bra att du är på hugget Dan......hehe....Jag gillar vanligtvis musiktävlingar men får nog säga att denna var under all kritik. Dåliga låtar men bra artister....( kanske inte alla då ) och ett helsjukt röstningssystem....Vi får nog starta en egen melodifestival.....:thumbup:
bil499-hbg
2009-02-08, 12:39
Bra att du är på hugget Dan......hehe....Jag gillar vanligtvis musiktävlingar men får nog säga att denna var under all kritik. Dåliga låtar men bra artister....( kanske inte alla då ) och ett helsjukt röstningssystem....Vi får nog starta en egen melodifestival.....:thumbup: putte jag tror inte att någon vill höra oss två sjunga :biggrin: nä jag tror vi skall fortsätta med det vi är bra på! nämligen jobbet :thumbup:
putte jag tror inte att någon vill höra oss två sjunga :biggrin: nä jag tror vi skall fortsätta med det vi är bra på! nämligen jobbet :thumbup:
Hahaha....säg inte det......vi kanske kan klämma en duett....om vi dopar oss med ett par liter Turkisk Peppar.....hehe....näää vi är nog bättre på att bärga...
bil499-hbg
2009-02-08, 12:49
Hahaha....säg inte det......vi kanske kan klämma en duett....om vi dopar oss med ett par liter Turkisk Peppar.....hehe....näää vi är nog bättre på att bärga... mmm utan att skryta kan jag nog garantera alla sos läsare det :biggrin: :thumbup: men om tillfäle ges så kan vi ju prova grogga men inte :ajjabajja sjunga :smile:
Johansson
2009-02-10, 11:22
Skandal! anser Mäster.
:party: Hur fan tänkte dom när Caroline Af Ugglas kom med??????:freak3:
:party: Hur fan tänkte dom när Caroline Af Ugglas kom med??????:freak3:
Snälla, snälla, snälla. Vilka dom?
Du menar: Hur tänkte vi?
Om det fortsätter så här,Kommer vi att få storstryk av Finnarna.DE har en Kanonlåt.Heja Caroline:scared: :scared:
bil499-hbg
2009-02-10, 18:31
Snälla, snälla, snälla. Vilka dom?
Du menar: Hur tänkte vi?
men snälla finnen :ajjabajja blanda inte in mej i detta nu :biggrin:
Johansson
2009-02-11, 09:33
men snälla finnen :ajjabajja blanda inte in mej i detta nu :biggrin:
Ja blanda inte in mej......Dessutom så kom hon ju med från början och redan där blev det fel......:eek: horribelt
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.