Visa fullständig version : Objektiv till Canon
Någon som har objektiv till Canon systemkamera till salu ex.vis EF objektiv. Skall passa till Canon EOS 1d mark II.
Emil_Helsingborg
2009-07-23, 13:37
Någon som har objektiv till Canon systemkamera till salu ex.vis EF objektiv. Skall passa till Canon EOS 1d mark II.
det ska vara nikon putte ;) annars ta en runda till media markt vet jag !
men vad är du på jakt efter ? vidvinkel, normal eller zoom ?
Kolla på blocket eller fotosidan.se
Kolla på blocket eller fotosidan.se
Har kollat på båda och är dessutom medlem på fotosidan men man vill ju gärna se om någon här sitter på något kul objektiv. Gärna ett macro som är ljuskänsligt och skarpt....och Emil!!!!! Kan nån.....kan canon.......hehe
bil499-hbg
2009-07-23, 19:08
Har kollat på båda och är dessutom medlem på fotosidan men man vill ju gärna se om någon här sitter på något kul objektiv. Gärna ett macro som är ljuskänsligt och skarpt....och Emil!!!!! Kan nån.....kan canon.......hehe
skall ni slåss så får ni göra det någon annanstans :ajjabajja :biggrin: :biggrin: finns det andra objektiv till mobil kameran :freak3: :confused2 :blush:
dieselmannen
2009-07-23, 21:46
En Mark 2 på min ära,då får vi snart njuta av vackra bilder:smile:
Välkommen till L-objektivens underbart dyra värld,det är inte mycket annat som klär den kameran.
Nästan alla bilder jag tar i mina reportage slinker igenom ett 20-35L 2,8
Underbart glas som oftast sitter på.
En 24-105 alt 24-70 2,8 står på önskelistan.
Putte,kika in här: http://photography-on-the.net/
Världens bästa Canon forum!
En Mark 2 på min ära,då får vi snart njuta av vackra bilder:smile:
Välkommen till L-objektivens underbart dyra värld,det är inte mycket annat som klär den kameran.
Nästan alla bilder jag tar i mina reportage slinker igenom ett 20-35L 2,8
Underbart glas som oftast sitter på.
En 24-105 alt 24-70 2,8 står på önskelistan.
Putte,kika in här: http://photography-on-the.net/
Världens bästa Canon forum!
Har kollat den sidan:yesnod:
Du har så rätt.....L world är fruktansvärt dyr att leva i....hehe. Men men optiken är ju oslagbar när det gäller skärpa och ljus....så det är väl bara att handla.....är supernöjd med mark 2 men om den skall komma till sin rätt så gäller det att uppgradera gluggarna...
Emil_Helsingborg
2009-07-23, 23:06
diesel om man inte har råd eller man är snål :hihi: för L optik så finns Tamron 28-75 f/2.8 om den nu håller samma klass på en canon mot på en Nikon ? så kan jag varmt rekommendera den som ett alternativ till 24-70:an, kör själv med ett Tamron 17-50 f/2.8 på min Nikon D300 och är grymt nöjd för vad den kan prestera för 4tusen mot nikons orginal på 15tusen
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.