Visa fullständig version : Cool bärgare!
Hittade denna på blocket. Enligt takskylten hemmahörande i mina kvarter, men jag kan inte minnas att jag sett den.
http://www.blocket.se/vi/20646995.htm
Var ju på annons för något år sedan också.
Den stod i ett sandtag på Ingarö för ca 20 år sen tror att det var en DFR station då det fanns en massa andra bärgare där också.
texas5020
2009-09-11, 23:21
Om det stämmer vad jag hört ska det här vara en av de första FALKS bärgarna. Köptes tydligen ny av Stockholms Spårvägar för rangering av trådbussar vid Södergaraget. Skulle bli väldigt glad om någon vet historien om 56an och foton vore riktigt roligt. MVH Anders Karlsson
Om det stämmer vad jag hört ska det här vara en av de första FALKS bärgarna. Köptes tydligen ny av Stockholms Spårvägar för rangering av trådbussar vid Södergaraget. Skulle bli väldigt glad om någon vet historien om 56an och foton vore riktigt roligt. MVH Anders Karlsson
Större bilder vore kul ;) ;)
om jag inte såg helt fel så såg jag denna på Åkdon å termos i leksand den 8/9
Roger Larsson
2009-09-12, 20:40
Reg.nummer?
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.