Visa fullständig version : Lyxfällan
Vem var de som var med i lyxfällan nyss??:smile:
jo de var Christian på ass.kåren Kungälv.
Kårens nya profil på västkusten? Helsvart.
Kårens nya profil på västkusten? Helsvart.
Vad har hans privatekonomi med kåren att göra??
Nu har ju inte varit MED i programmet på det sättet. Det går att missförstå från dessa inlägg och det är inte speciellt roligt för honom om flera tolkar det så.
Han har hämtat en bil i programmet, klädd i enbart svarta kläder, vilket Zerial syftar på med "nya profilen på västkusten".
Vad har hans privatekonomi med kåren att göra??
Nu har ju inte varit MED i programmet på det sättet. Det går att missförstå från dessa inlägg och det är inte speciellt roligt för honom om flera tolkar det så.
Han har hämtat en bil i programmet, klädd i enbart svarta kläder, vilket Zerial syftar på med "nya profilen på västkusten".
Var det inte ekonomisnubben som var klädd i helsvart?
bil499-hbg
2009-09-11, 20:02
Kårens nya profil på västkusten? Helsvart.tyver så är detta ett problem i alla organisationer att dom tar det litte för lätt på klädslen och fordonen ser utt som :censored: skärpning :ajjabajja
EuroTomas
2009-09-11, 20:26
men chaufförn till bärgarn i det aktuella programmet var väl klädd i kåren kläder?
strax innan dom åkte så ser man iaf en kille klädd i kåren kläder vid förardörren på bärgarn!?!
falcken5
2009-09-11, 22:50
men chaufförn till bärgarn i det aktuella programmet var väl klädd i kåren kläder?
strax innan dom åkte så ser man iaf en kille klädd i kåren kläder vid förardörren på bärgarn!?!
precis, det var väl han som köpte bilen som var svart klädd. å vad jag vet så finns det så behöver bilköpare inte vara klädda i kårenkläder:yesnod:
Exakt det var köparen som var svartklädd å bärgarn hadde kåren kläder,bra om man kollar ordentligt innan man säger nått:ajjabajja
Denna tråd är ett typexempel på varför jag och säkert många andra inte skriver mycket på forumet.
En fjäder blir till en höna på nolltid :fou: kolla :fakta: innan fingrar kopplas in :ajjabajja
Exakt det var köparen som var svartklädd å bärgarn hadde kåren kläder,bra om man kollar ordentligt innan man säger nått:ajjabajja
Jag är inte mindre karaktär än jag kan be om ursäkt, det hela var ett missförstånd från min sida. Sorry!!
Och nej, jag åsyftade inte själva affären (svart), ett kvitto syns på bakluckan till den gamla mazdan.
Och sedan är det garanterat ingen hemlighet att nästan alla stödköp av gammalt skrot i programmet är riggade affärer.
bra om man kollar ordentligt innan man säger nått:ajjabajja
Denna tråd är ett typexempel på varför jag och säkert många andra inte skriver mycket på forumet.
Dessa svar är några typexempel på varför jag inte skriver så mycket på forumet. Om det här var det enda vettiga ni fick ur er i en diskussion så kan ni också lika gärna låta bli att skriva. Det som ett forum går ut på att man skriver och diskuterar saker. Sedan är det ju som det är i det normala livet, man skriver fel och uppfattar saker fel ibland och sedan kan andra rätta till. Vad är det som är så jobbigt och konstigt med det, tycker ni? Varför skall man granska ett ämne innan man ska börja skriva? Har ni granskat era inlägg innan ni skrev? Eller vågar ni aldrig skriva om någonting istället? Är det bättre?
bil499-hbg
2009-09-12, 11:34
Dessa svar är några typexempel på varför jag inte skriver så mycket på forumet. Om det här var det enda vettiga ni fick ur er i en diskussion så kan ni också lika gärna låta bli att skriva. Det som ett forum går ut på att man skriver och diskuterar saker. Sedan är det ju som det är i det normala livet, man skriver fel och uppfattar saker fel ibland och sedan kan andra rätta till. Vad är det som är så jobbigt och konstigt med det, tycker ni? Varför skall man granska ett ämne innan man ska börja skriva? Har ni granskat era inlägg innan ni skrev? Eller vågar ni aldrig skriva om någonting istället? Är det bättre? ojjj markku :blush: fan du förvånar mej hella tiden :hihi: du är ju en bra kille trots allt fast du inte ringer över några jobb längre :smile: du skulle ringa "robban" granfejden tv3 och bli den nya medlaren :hihi: :hihi: :hihi:
Tror Finnen blivit kanon i Grannfejden, men han måste sluta svära såinihelvetesförbannat då:biglaugh:
Inte direkt till ämnet, men lite ändå med lyxfällan att göra....
Min syrra ska gifta sej idag lördag(hon e krävande så min stackars trevliga svåger kan få ett mer helvete än det redan e, och hamnar då kanske i lyfällan?:eek: ) Svågern är halvfinne och nu frågan till Markku eller nån annan som vet:
Hur går det till att gifta sej på finsk vis i Svedala? Mkt sprit har ja förstått, men den stora frågan är: ska jag ta med egen morakniv eller får ja en vid kyrkan eller vid festens ankommst?
Går det bra att ha den i kängan i stället för i stövelskaftet?
Bara rispa lite eller skära?
Vore tacksamm för svar för tiden börjar tryta här. :crazya:
Ps, saknar dej på utringningen Finnen:kiss:
Jag har lugnat ner mig lite nu och ska börja med att be om ursäkt om jag lät lite arg på mitt tidigare inlägg där. Hata inte mig för det. Dock så håller jag fast om mina åsikter, bättre att man skriver mycket istället för att granska varenda ord man skriver. Titta på våra medlemmar från Skåne till exempel, deras inlägg innehåller ju inte mycket vettigt, men hej, de försöker ju i alla fall :hihi: Och så skall de få lite cred för att mitt namn är rättstavat två gånger i rad.
Och svar på din fråga där, med risk att detta blir för mycket offtopic nu:
DU skall inte ha med dig någon morakniv, eftersom du är svensk. Det är dig man kommer att jaga med den sedan när alla är tillräckligt fulla. Bäst att du försöker hitta några danskar som kan försvara dig, eftersom de är lite mer manliga än ni svenskar och kanske klarar av det. Kom ihåg att vara försiktig med din päroncider sedan när du blir jagad så att du inte tappar det.
Har nån en länk från det avsnittet?
Har nån en länk från det avsnittet?
http://www.tv3.se/play
KRS Auto Center
2009-09-13, 08:02
:biglaugh: :biglaugh: :biglaugh: :biglaugh:
Och svar på din fråga där, med risk att detta blir för mycket offtopic nu:
DU skall inte ha med dig någon morakniv, eftersom du är svensk. Det är dig man kommer att jaga med den sedan när alla är tillräckligt fulla. Bäst att du försöker hitta några danskar som kan försvara dig, eftersom de är lite mer manliga än ni svenskar och kanske klarar av det. Kom ihåg att vara försiktig med din päroncider sedan när du blir jagad så att du inte tappar det.[/QUOTE]
:crazya: :crazya: :crazya: :crazya:
bil499-hbg
2009-09-13, 16:22
Tror Finnen blivit kanon i Grannfejden, men han måste sluta svära såinihelvetesförbannat då:biglaugh:
Inte direkt till ämnet, men lite ändå med lyxfällan att göra....
Min syrra ska gifta sej idag lördag(hon e krävande så min stackars trevliga svåger kan få ett mer helvete än det redan e, och hamnar då kanske i lyfällan?:eek: ) Svågern är halvfinne och nu frågan till Markku eller nån annan som vet:
Hur går det till att gifta sej på finsk vis i Svedala? Mkt sprit har ja förstått, men den stora frågan är: ska jag ta med egen morakniv eller får ja en vid kyrkan eller vid festens ankommst?
Går det bra att ha den i kängan i stället för i stövelskaftet?
Bara rispa lite eller skära?
Vore tacksamm för svar för tiden börjar tryta här. :crazya:
Ps, saknar dej på utringningen Finnen:kiss: ps. kom kim finne på festen :confused2
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.