Visa fullständig version : SM-guldet SKA vara på västkusten!
Det finns bara ETT lag i Sverige som är värdiga vinnare av Allsvenskans
SM-GULD!
Det är
HALMSTAD BK :love:
HAHAHAHAHAHAHA :censored:
SM-GULD!
Det är
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Mqan ser ju hur bra det går för dom.... :fou: :smile:
Det finns bara ett lag och det e DJURGÅRDENS IF Stockholms Stolthet.... :crazya: :crazya: :crazya: :crazya:
Lodbrock
2005-09-20, 21:49
SM-GULD!
Det är
får jag föreslå en lobotomering?
För övrigt kan jag berätta:
Små klena typer från sveriges framsida (framskärt) är inte riktigt kloka! :fou:
:hihi:
För övrigt kan jag berätta:
Små klena typer från sveriges framsida (framskärt) är inte riktigt kloka!
Är det inte väldigt dumt att påstå att Västkusten är Sveriges framstjärt? Det borde väl ändå innebära att det som finns på andra sidan av vårt avlånga land skulle vara --> :bootyshak ... eller???
Är det inte väldigt dumt att påstå att Västkusten är Sveriges framstjärt? Det borde väl ändå innebära att det som finns på andra sidan av vårt avlånga land skulle vara --> :bootyshak ... eller???
Det kallas ironi! :scared: ironiskt nog.
Trackern
2005-09-21, 14:34
Det kallas ironi! :scared: ironiskt nog.
Vart tog användaren "Stemi" vägen?
Vart tog användaren "Stemi" vägen?
Tror han va nån typ av "semestervikarie", men nu är allas vår Mäster tillbaka :hihi:
Bärgarn 139
2005-09-21, 17:46
Han vill bara verka speciell och utmärka sig.
Innerst inne är han en osäker och schizofren kille som vill bli omtyckt och han tror säkert att fler tyckte om Mästerbärgarn än Stemi :screama: :screama: :screama:
Du har så rätt, ännu ett exempel på varför man bör förhandsgranska (ta en fundering på formuleringen av) sina inlägg, så man inte "målar in sig i ett hörn" :crazya:
Han vill bara verka speciell och utmärka sig.
Innerst inne är han en osäker och schizofren kille som vill bli omtyckt och han tror säkert att fler tyckte om Mästerbärgarn än Stemi :screama: :screama: :screama:
Jag är varken schitzofren eller osäker, bara blyg å timid!
Vad det gäller: flera tyckte om , kommer jag att tänka på en gammal hederlig aik-slogan.må de hata oss, blott de fruktar oss.
Fritt översatt: jag bryr mig inte om ifall ni gillar mig, blott ni dyrkar mig!
Bärgarn 139
2005-09-21, 21:10
*asgarv*
Jag skall ha tänt upp rökelser runt din bild i haga norra imorgon bitti samt stå vänd åt skokloster när du ropar på dig
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.