Visa fullständig version : Hur många bärgningar???
Har suttit här nu och läst hur mycket ni har haft att göra dessa dagar. Då kom min nyfikenhet fram. Hur många bärgningsuppdrag har ni haft säg på ert värsta dygn och vecka? Jag förstår ju att allting är relativt så om det är en liten station med två bilar så är mycket för dom inte så mycket för den station med 6 bilar. Så ut ifrån er stations storlek så hur många blir det?
Vi hade 14 st avåkningar på samma vägsträcka ca 1 km sträcka på kanske 10 timmar varav en var en lastbil och det är ovanligt mycket.
Men samanlag hade vi runt 18 Jobb pga snön , på en bärgningsbil under en 24h period.
Vi fick inga mängder snö men det var en väg (lv1050) som det blåste upp driver på hela tiden.
falcken5
2009-12-22, 18:09
stockholm, förra veckan jobbade från onsdag morgon till torsdag em, ca 22 jobb samt 3st vägassistans pass. sen var det koma sov ca 15 tim.
Hemma med trasig axel, men pratade med chifen idag för att kolla vad man missa och fram till igår så ska det enligt uppgift ligga på 120 jobb fram till idag från den dag det vita drabbade oss.
Det suger getskit att gå hemma men vintern e lång så jag hoppas på lite mer action än 4 väggar hemma :banghead:
krillebärgare
2009-12-23, 21:06
Vi har haft 158 jobb från måndag förra veckan. och mer blir det:thumbup:
Mvh Team Hudikbärgarn
Vi har haft c:a 300 uppdrag sedan i onsdags förra veckan.:thumbup:
Från 07.00 - 24.00 i måndags hade bil 394 21 uppdrag
Jag saknar uppfattning om volymen.. men det har varit mer än vanligt...
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.