Bärgarn 139
2005-10-08, 12:04
Igår efter jobbet ringde Hornet 173 (alt.160) och ville komma över och dricka sprit!!! och spela det klart underskattade analoga strategispelet risk.
Ja för faan, jag har sprit så kom med lite virke så lirar vi.....
Det som jag hela tiden glömmer bort är att Hornet har ett groggtempo som slår den mest vältränade ölhävaren och vips så var första helröret slut. Efter att även ha tömt ett halvt rör gin så var det dags för hemgång. På väg till dörren så passar han så klart på att halsa ur de sista ur vodkaflaskan som för mig i det här läget mer ser ut som tre stycken.
Uppvaknandet idag var inte kul..... fy faan. Uppenbarligen har åldern tagit in sin rätt här för det här tar priset!!!!!
Hornet: Spelade vi risk igår?
Hur som helst, Tack för en mycket trevlig och rolig kväll!!!!!!
Ja för faan, jag har sprit så kom med lite virke så lirar vi.....
Det som jag hela tiden glömmer bort är att Hornet har ett groggtempo som slår den mest vältränade ölhävaren och vips så var första helröret slut. Efter att även ha tömt ett halvt rör gin så var det dags för hemgång. På väg till dörren så passar han så klart på att halsa ur de sista ur vodkaflaskan som för mig i det här läget mer ser ut som tre stycken.
Uppvaknandet idag var inte kul..... fy faan. Uppenbarligen har åldern tagit in sin rätt här för det här tar priset!!!!!
Hornet: Spelade vi risk igår?
Hur som helst, Tack för en mycket trevlig och rolig kväll!!!!!!