handdator

Visa fullständig version : Jag mår illa, jag mår illa trallalaa

Bärgarn 139
2005-10-08, 12:04
Igår efter jobbet ringde Hornet 173 (alt.160) och ville komma över och dricka sprit!!! och spela det klart underskattade analoga strategispelet risk.

Ja för faan, jag har sprit så kom med lite virke så lirar vi.....
Det som jag hela tiden glömmer bort är att Hornet har ett groggtempo som slår den mest vältränade ölhävaren och vips så var första helröret slut. Efter att även ha tömt ett halvt rör gin så var det dags för hemgång. På väg till dörren så passar han så klart på att halsa ur de sista ur vodkaflaskan som för mig i det här läget mer ser ut som tre stycken.

Uppvaknandet idag var inte kul..... fy faan. Uppenbarligen har åldern tagit in sin rätt här för det här tar priset!!!!!

Hornet: Spelade vi risk igår?

Hur som helst, Tack för en mycket trevlig och rolig kväll!!!!!!

Hornet
2005-10-08, 12:58
Fan visste att det var något vi glömmde vi spelade ju inget risk :freak3: ja roligt var det nog endå, tack för en trevlig kväll! Jag ska nog inte skriva hur jag mår i dag men någoting påminer mig om att vi hade skoj:dead:

Simon
2005-10-09, 02:47
Aha det var därför jag hade 3 missade samtal :biglaugh:

birason
2005-10-09, 06:07
Såg i alla fall bil 139 dragandes på något "baksmällt" på Essingeleden nu på söndagsmorgonen någon gång mellan 3 och 5, jag antar att din "baksmälla" släppt någorlunda då.

(körde taxi sthlm, blinka lite höger/vänster när jag körde förbi dig vid hornsberg)

Trackern
2005-10-09, 09:07
Såg i alla fall bil 139 dragandes på något "baksmällt" på Essingeleden nu på söndagsmorgonen någon gång mellan 3 och 5, jag antar att din "baksmälla" släppt någorlunda då.

(körde taxi sthlm, blinka lite höger/vänster när jag körde förbi dig vid hornsberg)

Birason, finns det något du inte jobbar med?

birason
2005-10-09, 14:26
Birason, finns det något du inte jobbar med?
Jo, det finns vissa områden jag inte gett mig in på ännu :crazya: .
Nu när jag kör bärgare på heltid så blir det inte heller så mycket tid över till annat, tycker det är dags att varva ner lite, taxi kör jag bara för att inte behöva ta om legitimationen på Taxi Stockholm.
Innan jag börja med bärgningen så har jag i 15 års tid mer eller mindre bara haft "behovsanställningar" förutom -92 till -96 då jag hade eget i taxi :eek: .
Min "meritlista" vid ev. jobbsök ser väl lite lattjo ut, men det tar jag ingen hänsyn till :hihi:

(som värst har jag haft 14 arbetsgivare under ett år enligt mina deklarationer, men aldrig fått "sparken" :thumbup: tvärtom så har dom flesta velat att jag skulle börja på heltid, men den lotten föll alltså på Johan som har bärgaren :party: )

Hornet
2005-10-09, 16:29
Aha det var därför jag hade 3 missade samtal :biglaugh:
Nä det var för du inte svara i den när jag ringer :ajjabajja