handdator

Visa fullständig version : pimp my ride

dieselmannen
2005-10-13, 18:08
var på besök hos nackapolisen idag,och hämtade en audi rs6+ som hade varit in för teknisk undersökning.jag fick höra hur det hela har gått till av grabbarna
på din bil:två chippar hade slagit sina lovar runt bilen där den stod i utställningen,och tjatat sönder säljaren som gick och hämtade nycklarna för en visning.som av en händelse så såg chipparna koden till nyckelskåpet...och sedan kom dom på nattbesök och körde audin rätt genom rutan på din bil och gasade iväg.i helgen så hittade polisen bilen i ältatrakten.då var den uppiffad
med svart sprejfärg(getawaycar någon?)
trackern-när man gifter sig så bokar man limo via freys,inte så här...
ps
har ni någonsin varit med om att fem armanikostymsäljare hjälper till att putta in bilen längst in i garaget på din bil hammarby??det händer bara inte va

Simon
2005-10-13, 18:47
Fan var den inte körbar?

Bärgarn 139
2005-10-13, 19:04
Ser ovanligt hel ut för att ha körts genom en ruta....

dieselmannen
2005-10-13, 19:31
hela vagnen är repig som satan.och intryckt i rumpan oxå.
kostar i rundar slängar en mille....

Trackern
2005-10-14, 08:08
hela vagnen är repig som satan.och intryckt i rumpan oxå.
kostar i rundar slängar en mille....

Diesel, Freys hade inga RÖDA limos så jag fick beställa en ifrån Din Bil. Man ser ju på bilderna hur himlarns röd den är.....

Förresten, jag gillar den blå färgen på din bärgare....

brk184
2005-10-14, 18:32
När jag hämtade bilen i Älta så stod den inne i en verkstadslokal tillhörande ett större åkeri. Där inne roade sig busarna med att ta bort svartfärgen från bilen.....varför då? Verkar ju asjobbigt. Dessutom var bilen begåvad med ett reg.nr som gick till en Mitsubishi Colt. Jättesmart....eller inte.

dieselmannen
2005-10-14, 20:23
trackern.har du boffat tändargas igen?? Rött,det är något uffe lundell sjunger om....
sov nu riktigt gott i helgen så att inte nästa vecka trasslar så här.......puss

184-jag är ju väldans nyfiken på vilket åkeri du syftar på....