handdator

Visa fullständig version : Mandomsprovet

Lulebjörnen
2005-10-16, 01:18
Don Maestro och Don Diezel har på sista tiden alltmer hotfullt uttalat:-give us a reason for your nick...now! :angry:...
...och den som växt upp med La Costra Nova och snavat över ett hästhuvud på farstubron vet vad ett "kontrakt" är, det kan bli sista gången man träffar Jultomten :scared:...så den bistra sanningen är:
För att bli en fullvärdig bärgare i Norrland måste man dricka en fem l.dunk med STARKT hembränt (det finns två sorter,STARKT och STARRRKARE...),slå ihjäl en björn och våldta ett fruntimmer samt undvika tvätt och rakning i möjligaste mån...
Den stora dagen var inne, juryn bestående av gammelbärgarna och ett par timmeråkare av rätta virket var samlade...idoljuryn har inget att hämta i det sällskapet :eek: ...efter att alla jurymedlemmar kontrollerat att spriten var av den bättre sorten drack jag ur litern som var kvar och gick ut i skogen och fångade en björn. Spriten hade tyvärr gjort mej lite förvirrad :confused2 ...så det blev lite fel med björnen :bootyshak ... :redface: ...efter en kort kraftsamling tog jag mej ur skogen och fram till juryn :screama: :VAR FAN e fruntimmret ja schka schlå ihjäl???

Därav mitt nick...

zleepy
2005-10-16, 04:15
HAHAHAHHAHAHAHAHHA :D

stackars björn :D

Mäster
2005-10-16, 06:23
Don Maestro och Don Diezel har på sista tiden alltmer hotfullt uttalat:-give us a reason for your nick...now! :angry:...
...och den som växt upp med La Costra Nova och snavat över ett hästhuvud på farstubron vet vad ett "kontrakt" är, det kan bli sista gången man träffar Jultomten :scared:...så den bistra sanningen är:
För att bli en fullvärdig bärgare i Norrland måste man dricka en fem l.dunk med STARKT hembränt (det finns två sorter,STARKT och STARRRKARE...),slå ihjäl en björn och våldta ett fruntimmer samt undvika tvätt och rakning i möjligaste mån...
Den stora dagen var inne, juryn bestående av gammelbärgarna och ett par timmeråkare av rätta virket var samlade...idoljuryn har inget att hämta i det sällskapet :eek: ...efter att alla jurymedlemmar kontrollerat att spriten var av den bättre sorten drack jag ur litern som var kvar och gick ut i skogen och fångade en björn. Spriten hade tyvärr gjort mej lite förvirrad :confused2 ...så det blev lite fel med björnen :bootyshak ... :redface: ...efter en kort kraftsamling tog jag mej ur skogen och fram till juryn :screama: :VAR FAN e fruntimmret ja schka schlå ihjäl???

Därav mitt nick...

Sådärja. Det var väl inte så svårt, nu ska du slippa tjatet,och snavandet över hästhuvuden, och enligt säkra källor får du se solen gå upp i morgon.

dieselmannen
2005-10-16, 13:36
grattis och jag hoppas att du skötte intimhygienen ordentligt efteråt....
Vad det gäller fruntimmer så har jag grabbarna här i storstaden något alldeles x-tra in mind,ifall du skulle dyka upp här nere....
du kommer helt säkert att längta tillbaka till björnhonan(hoppas jag att det var :eek: )

Lulebjörnen
2005-10-16, 23:48
grattis och jag hoppas att du skötte intimhygienen ordentligt efteråt....
Vad det gäller fruntimmer så har jag grabbarna här i storstaden något alldeles x-tra in mind,ifall du skulle dyka upp här nere....
du kommer helt säkert att längta tillbaka till björnhonan(hoppas jag att det var :eek: )

Jodå, det var en hona...på den punkten har man alltid gått på instinkten, även om övriga system för tillfället varit utslagna :blush:

Men "något extra", det är väl inte den grov(b)röstade från Prag, som Trackern släpade hem :scared: ???...

dieselmannen
2005-10-17, 06:37
Nix.han har inte lika stark instinkt som du.
Jag såg båda byta om på herrarnas i helgen haha
Men han såg lycklig ut.................. :biggrin:

Trackern
2005-10-17, 07:26
Nix.han har inte lika stark instinkt som du.
Jag såg båda byta om på herrarnas i helgen haha
Men han såg lycklig ut.................. :biggrin:

Diana som hon faktiskt kallar sig har visserligen väldigt mycket hår på axlarna men hon kunde sin sak. Å det var inte alls så pjåkigt att bli buren in än att bära in....

Diesel är bara avis..

dieselmannen
2005-10-19, 08:57
Som dom säger i usa:
bättre bli dömd av tolv än buren av sex......

Lulebjörnen
2005-10-23, 23:18

Därav mitt nick...

Fotografen var med i juryn...så han blev lite opasslig :blush: ...men här kommer filmen...till sist...www.lookatentertainment.com/v/v-973.htm

Uniformen sitter på...till vardag och till fest...alltid redo...

birason
2005-10-24, 05:35
Fotografen var med i juryn...så han blev lite opasslig :blush: ...men här kommer filmen...till sist...www.lookatentertainment.com/v/v-973.htm

Uniformen sitter på...till vardag och till fest...alltid redo...
Ja som trodde det var din "dejt" me björnhonan jag skulle få se :azcrying:

Bärgarn 139
2005-10-25, 13:34
Jahaaaaaa så ditt riktiga namn är nu avslöjat..... John West.

sladdandebarnet
2005-11-28, 23:57
hahahahahahaha skön björn :D

gillar hans(?) fotjobb ;)