handdator

Visa fullständig version : Diesel på semester

Trackern
2005-10-17, 07:54
Vi har ju alla vetskap om Diesel sätt att värna om djuren. En polare till mig såg Dieselmannen nere i Europa då Pelle sa enligt citat "jag ska rädda kossan....det ska jag"

dieselmannen
2005-10-19, 08:59
Kolla va fin hon blev sen..
mulen är så mjuk och go

Simon
2005-10-19, 13:51
Muu hahaha :hihi:

Trackern
2005-10-19, 17:17
Kolla va fin hon blev sen..
mulen är så mjuk och go

Drängen var den enda i området som var oskuld... han frågade sina vänner.."hur gjorde ni första gången?"....
Vännerna fnissade lite och svarade "vi drog på en ko..."

Drängen skrattade till och trodde dom skojade

Dagen efter gick drängen ned till lagårn och smet in i ett bås... han började med ett taffligt försök och fick till slut in den.... han började köra på men avbröts av ett fnissande bakom båset.... han tittade dit men såg inget....fortsatte och köra på.... och avbröts på nytt av ett fnissande som tilltog... han kikade över båset men såg inget.... på kossan igen och avbröts nu av ett rått hånskratt...

Det var givetvis vännerna som garvade sig blåa i ansiktet...

Drängen sa uppgivet..." ni sa ju att jag skulle dra på en kossa"...

Vännerna skrattade hånfullt och sa " ja men för fan... inte Rosa hon är ju så jävla ful".... :biglaugh:

Bärgarn 139
2005-10-20, 16:18
asgarv

Det där är fasen den äldsta vitsen jag känner till. Har för mig att en scoutledare berättade den där för mig för si så där en 20 år sedan

:thumbup: :thumbup:

Mäster
2005-10-20, 21:45
asgarv

Det där är fasen den äldsta vitsen jag känner till. Har för mig att en scoutledare berättade den där för mig för si så där en 20 år sedan

:thumbup: :thumbup:

Nu när ändå nivån är så härligt låg:
Vet ni varför samerna har vida stövlar?

Mäster
2005-10-20, 21:49
En annan:
när samerna kastrerar renar så tar de två tegelstenar och slår ihop dom med pungen imellan. En turist såg det och frågade om inte det där var väldigt smärtsamt.
Nej svarade lappen, man får va noga med att hålla undan tummarna.

Mäster
2005-10-20, 21:52
Nu när ändå nivån är så härligt låg:
Vet ni varför samerna har vida stövlar?

För att inte renarna ska kunna springa undan stoppar de ner deras bakben i stövlarna, när det är dags för en kärleksstund