handdator

Visa fullständig version : Håll avståndet!

Hornet
2005-10-19, 14:43
Ja så här kan det gå :scared: http://www.galnedansken.com/ny_sida_19.htm

Trackern
2005-10-19, 17:21
Ja så här kan det gå :scared: http://www.galnedansken.com/ny_sida_19.htm

Trist men å vad jobb...

Pratade med en Norrman som besökte mig idag och han blev försenad till Gardemoen då 15 bilar var inblandade i en seriekrock... 3 minus och dimma på motorvägen... mumma... Ni har väl laddat pärmarna med bärgningsbesked för snart smäller det...

Det är inte utan att man längtar till man ser en fet BMW 540 med 19 " sommarsulor i diket... är det dessutom personlig skylt "HALEEM" eller något så kommer krampen snart i mungipan...

birason
2005-10-20, 00:11
Trist men å vad jobb...

Pratade med en Norrman som besökte mig idag och han blev försenad till Gardemoen då 15 bilar var inblandade i en seriekrock... 3 minus och dimma på motorvägen... mumma... Ni har väl laddat pärmarna med bärgningsbesked för snart smäller det...

Det är inte utan att man längtar till man ser en fet BMW 540 med 19 " sommarsulor i diket... är det dessutom personlig skylt "HALEEM" eller något så kommer krampen snart i mungipan...
E du månne lite "skadeglad" du?? :hihi:

sladdandebarnet
2005-10-20, 14:26
Mälaren runt?

Mäster
2005-10-20, 21:33
Trist men å vad jobb...

Det bästa är ju kommentaren:
-HUR kunde det här hända? jag har ju både abs och antispinn, och då behöver man väl inga vinterdäck......väl?
ELLER när han säger medans man kliver ur bärgarn:
-Det var inte jag som körde :hihi:

birason
2005-10-21, 10:44
Det bästa är ju kommentaren:
-HUR kunde det här hända? jag har ju både abs och antispinn, och då behöver man väl inga vinterdäck......väl?
ELLER när han säger medans man kliver ur bärgarn:
-Det var inte jag som körde :hihi:
Du glömde fyrhjulsdrift, greppet när dom drar i väg gör ju att allt för många glömmer bort att när det är dags att stanna så har dom inte åtta hjul som bromsar, och inte upphävs naturlagar som "centrifugalkraften" heller.
Ööh, ja fattar inte hur det hände..........

falcken5
2005-10-21, 23:14
var det inte 3? år sen det var en liknande smäll i vårby backe med 50-tal bilar inblandade.. då tackar man kung bore för det underkylda regnet.. :yesnod: