Visa fullständig version : Vintern var hektisk för bilbärgarna
bargarn_356
2010-03-24, 13:24
Reportage om en bärgare : http://www.alingsastidning.se/puff_visa.asp?id=5959&sidnamn=ALINGS%C3%85S
Bildspel : http://www.wm-media.se/Bildspel/bilbargaren_2010/index.html
Johansson
2010-03-24, 16:33
Reportage om en bärgare : http://www.alingsastidning.se/puff_visa.asp?id=5959&sidnamn=ALINGS%C3%85S
Bildspel : http://www.wm-media.se/Bildspel/bilbargaren_2010/index.html
:ajjabajja :ajjabajja
Ja ja nu var det kanske inte hela sanningen om man säger så...
"Tagit över efter Assistancekåren" Var jobbar jag då????? Känns som lite gratis reklam på vår bekostnad.
Såg förresten mitt larmkortställ i eran bil på bildspelet konstigt.........
(Ca 1,40 min in på spelet)
Trevlig läsning och ett fint bildspel. Vad jag kunde läsa så stod det bara att dom tagit över Assistancekårens lokaler.
bil499-hbg
2010-03-24, 17:25
:ajjabajja :ajjabajja
Ja ja nu var det kanske inte hela sanningen om man säger så...
"Tagit över efter Assistancekåren" Var jobbar jag då????? Känns som lite gratis reklam på vår bekostnad.
Såg förresten mitt larmkortställ i eran bil på bildspelet konstigt.........
(Ca 1,40 min in på spelet)en av dom mäst iriterande störande saker som konkurenterna gör är att = gömmer, själer eller kastar våra (assistancekårens) larmkort/ställ, detta är något som tyver förekomit allt för länge på många orter runt i landet :ajjabajja i detta fallet får vi väll hoppas att uffe kommit över dom ärligt :blush: även om dom tillhör assistancekåren sverige!!
en av dom mäst iriterande störande saker som konkurenterna gör är att = gömmer, själer eller kastar våra (assistancekårens) larmkort/ställ, detta är något som tyver förekomit allt för länge på många orter runt i landet :ajjabajja i detta fallet får vi väll hoppas att uffe kommit över dom ärligt :blush: även om dom tillhör assistancekåren sverige!!
Suck!! de är ju inte bara assistancekårens kort som kastas men men
Tycker de här är gamalt som säkert alltid kommer finnas kvar någonstans
Johansson
2010-03-24, 17:46
2628Tidningsversionen
robban_lund
2010-03-24, 17:52
Det kan inte vara så att kåren inte städat lokalen som dom lämnade ordentligt?
Och en korthållare blev kvar ????
Sen kan jag ju tycka att det faktiskt är tvärtom att ass kåren nu får reklam från en falck åkare.
Dessutom så är det många kunder som ser samma kortställ. Kan inte känna att detta är en nackdel för kåren snarare en nackdel för falck.
Johansson
2010-03-24, 19:52
Det kan inte vara så att kåren inte städat lokalen som dom lämnade ordentligt?
Och en korthållare blev kvar ????
Sen kan jag ju tycka att det faktiskt är tvärtom att ass kåren nu får reklam från en falck åkare.
Dessutom så är det många kunder som ser samma kortställ. Kan inte känna att detta är en nackdel för kåren snarare en nackdel för falck.
:fou: >Dumheten bedrar visheten:fou:
Uffe me bärgarn
2010-03-25, 06:58
en av dom mäst iriterande störande saker som konkurenterna gör är att = gömmer, själer eller kastar våra (assistancekårens) larmkort/ställ, detta är något som tyver förekomit allt för länge på många orter runt i landet :ajjabajja i detta fallet får vi väll hoppas att uffe kommit över dom ärligt :blush: även om dom tillhör assistancekåren sverige!!
Fanns några här vid övertaget av stationen! Har betalt för dom. Dessutom mej veterligen alla kortställ som den nye åtgöraren för kåren ställt ut är ju röda häromkring iallafall!
Verkar som Uffe är en miljömedveten kille,resykling är väl bra!
bil499-hbg
2010-03-25, 07:58
Verkar som Uffe är en miljömedveten kille,resykling är väl bra!jag hadde nog hellre haft en där det stod falck på om jag körde för dom :yesnod:
Johansson
2010-03-25, 08:23
:thumbup:
Vi har gula röda och genomskinliga.
Undras om han skulle använt en kåren overall "Bara för att det låg en kvar":thumbup:
Men låt dom ha den det e ju god reklam........
bil499-hbg
2010-03-25, 18:54
:thumbup:
Vi har gula röda och genomskinliga.
Undras om han skulle använt en kåren overall "Bara för att det låg en kvar":thumbup:
Men låt dom ha den det e ju god reklam........du kan ju ge uffe den du hadde hoss benny i ängelholm för den passar ju dej inte nu :thumbup:
Johansson
2010-03-26, 14:13
du kan ju ge uffe den du hadde hoss benny i ängelholm för den passar ju dej inte nu :thumbup:
:hail: Tack
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.