handdator

Visa fullständig version : Praktik plats för i sommar

Alexander
2010-04-09, 11:24
Tjenare

jag är en kille på 17 år blir 18 den 17 juli i år. jag söker en praktikplats i sommar för att se hur yrket är. Bor på ljusterö så det enklaste för mig är att jag skulle kunna hitta nån söder om åkersberga då bussarna går mot danderydssjukhus. Första bussen går vid halv 6 på morgonen. Då är jag i danderyd vid 7 tiden på morgonen och i åkersberga viod halv 7. Från åkersberga kan jag ta mig till täby. Jag vill helst ha på en tungflakare eller tungbärgare. Men andra går ochså bra:). Jag har sökt på ssbt men dom utbildade redantvå chafförer. Så tänkte söka där igen till i höst. Men jag känner att jag skulle behöva lite mer erfarenhet av yrket. Villig att lära mig nya saker. Har inte såstor meck kunskap. Men jag lär mig gärna mer. Jag slutar skolan den 10 juni. Så jag är tilljänklig från den 14 juni. Kan ta mig nästan överallt i stockholms län. Men det tar tid. Jag har även en bror i älvsjö om det skulle vara så att bilen står på södra sidan av stan. Mvh alexander.

Ni kan nå mej på
morre_5@hotmail.com
Och tele nr 076-841 52 79.

Tack på förhand Alexander

Kottsson
2010-04-09, 20:50
Säger som de flesta brukar säga här.

Sök upp närliggande stationer och hör efter.

Fjegge
2010-04-09, 21:12
Ring dem, åk till dem och så. Det är det ända man kan göra. Det är mitt råd till dig.

Lycka till:)!

Alexander
2010-04-09, 21:29
Ring dem, åk till dem och så. Det är det ända man kan göra. Det är mitt råd till dig.

Lycka till:)!

Tack:yesnod:

jag ska mejla dom på söndag o då tar jag krages ochså.

Alexander
2010-04-12, 14:40
Ordnat lås tråd