Visa fullständig version : forden går i graven och återuppstår på annat chassie
kristian
2010-04-15, 23:20
Min Ford av-97 års model kommer att gå till slakt.Byggnationen kommer att uppstå på ett annat chassie.En bilfirma kommer att ha den som transportfordon.Själv har jag fått hem en bärgningsbil av märket chevrolet,som vi kommer att ha som gårdstraktor.Våran landrover som vi har haft i vinter och släpat in bilar i verkstaden är såld och levereras till nya ägaren nästa vecka.Forden Har gått 30000 mil och har gjort sitt den var bra när den var ny.Nu är den inte ny längre och är bara skit,men byggnationen är bra och kan få ett nytt liv.
bil499-hbg
2010-04-17, 06:46
Min Ford av-97 års model kommer att gå till slakt.Byggnationen kommer att uppstå på ett annat chassie.En bilfirma kommer att ha den som transportfordon.Själv har jag fått hem en bärgningsbil av märket chevrolet,som vi kommer att ha som gårdstraktor.Våran landrover som vi har haft i vinter och släpat in bilar i verkstaden är såld och levereras till nya ägaren nästa vecka.Forden Har gått 30000 mil och har gjort sitt den var bra när den var ny.Nu är den inte ny längre och är bara skit,men byggnationen är bra och kan få ett nytt liv.kan du inte lägga upp bilder från flyttens start :yesnod: ps, om du vågar :biggrin: ds
kristian
2010-04-17, 08:27
kan du inte lägga upp bilder från flyttens start :yesnod: ps, om du vågar :biggrin: ds
Klart att jag törs.Jag är en tuff kille.
bil499-hbg
2010-04-17, 12:31
Klart att jag törs.Jag är en tuff kille.bra !! för detta forom är inte för småtösser :biggrin: :thumbup:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.