handdator

Visa fullständig version : C-korts kille söker utfyllnads tid...

valpen78
2010-04-20, 22:39
Hej,

Innehar c-kort sen 2006-04 och b-kort sen 2003-04. Jag har sen 7 år tillbaka jobbat för ett företag som levererar källvatten till företag. Det som jag gillar med jobbet är att jag får vara ute och inte behöver sitta bakom ett skrivbord. Det som längtas till är att det blir sommar ute för då åker brasse stolen fram på rasten... :thumbup:

Så som jag kan jobba är varannan vecka då jag har barn och den väljer jag att prioritera till dem.

Mina kör dagar som de ser ut just nu är:
Måndagar: Arlanda, Märsta, Sigtuna, Rosersberg
Tisdag: Uppsala med omnejd
Onsdag: Bromma inkl Alvik-ekerö-och vägen ut till hässelby, Järfälla, Spånga, Kista
Torsdag: Bro, Bålsta, Kungsängen inkl Försvarsmakten (2v) - Norrtälje, Rimbo, Arninge, Åkersberga, Vallentuna, Avesta, Sala, Enköping
Fredag: Från täby och hela vägen ner mot city längs med E18

Min mil tal rör sig allt från 8 till 55 mil per dag. Jag värnar om min lastbil som är en Mercedes Atego 915 som just nu passerar 19000 mil varav ca 11000 i min ägo. Dessvärre är det inte jag som äger bilen men företaget låter mig ta hem den vissa dagar.

Tycker du att det låter intressant så slå en signal 070-7327272 eller maila på valpen(at)mitsubishiclubsweden.se