handdator

Visa fullständig version : Bilduppladdning?

_swede_
2010-04-25, 10:20
Är det några problem med bilduppladdningen, jag lyckas inte ladda upp några bilder för tillfället (Kl 10:19 söndag)

Emil_Helsingborg
2010-04-26, 12:15
Samma problem här - felmeddelande "This form only accepts image/gif or image/jpeg or image/pjpeg files" ?

bil499-hbg
2010-04-26, 17:16
Samma problem här - felmeddelande "This form only accepts image/gif or image/jpeg or image/pjpeg files" ? jag vill se litte nya bilder från den nya dyringen!! sen har du väll ett och annat foto sen tidigare :thumbup: så vi får igång diskutionerna på detta halv döda forumet !!!..

_swede_
2010-04-26, 17:27
jag vill se litte nya bilder från den nya dyringen!! sen har du väll ett och annat foto sen tidigare :thumbup: så vi får igång diskutionerna på detta halv döda forumet !!!..

Detta var väl ändå en kommentar som ni kunde tagit i ett PM eller på telefon, vad har ditt inlägg att göra med att bilduppladdningen inte fungerar?

Om du nu nödvändigtsvis ville säga något om bilder på någon ny dyr maskin eller fordon så kunde du väl ha startat en egen tråd om det, jag vill inte ha någon diskussion här i min tråd om några "dyringar".

bil499-hbg
2010-04-26, 19:30
Detta var väl ändå en kommentar som ni kunde tagit i ett PM eller på telefon, vad har ditt inlägg att göra med att bilduppladdningen inte fungerar?

Om du nu nödvändigtsvis ville säga något om bilder på någon ny dyr maskin eller fordon så kunde du väl ha startat en egen tråd om det, jag vill inte ha någon diskussion här i min tråd om några "dyringar".din tråd :hihi: :hihi: ursäkta min existens :blush:

Ingemar
2010-04-26, 19:54
Jag hade probs att ladda bilder och fick detta meddelande men när jag drog ner storleken på bilderna så funkade det. Testa det

Emil_Helsingborg
2010-04-26, 23:01

Om du nu nödvändigtsvis ville säga något om bilder på någon ny dyr maskin eller fordon så kunde du väl ha startat en egen tråd om det, jag vill inte ha någon diskussion här i min tråd om några "dyringar".

Mens ?..........

kattsnor
2010-04-26, 23:12
Prova att förminska bilderna så kanske det går att ladda upp.
Kan vara ont om plats på servern också.
Onödiga bilder så som flaggor etc borde tas bort för att ge plats åt mer bärgar relaterade bilder imo.

Emil_Helsingborg
2010-04-26, 23:40
Prova att förminska bilderna så kanske det går att ladda upp.
Kan vara ont om plats på servern också.
Onödiga bilder så som flaggor etc borde tas bort för att ge plats åt mer bärgar relaterade bilder imo.

har rätt storlek men funkar inte ändå läs mitt föregående inlägg om vad jag får för felmeddelande

zerial
2010-04-26, 23:50
Servern full igen kanske?

adde
2010-04-27, 10:01
Jag tog bort lite gamla foton som jag tyckte inte hade nå med sidan att göra och så laddade jag upp några nya.

Ni kan ju tänka på de ni oxå .. om alla går in och tar bort 10 gamla kort så blir det gott om utrymme.

Kan ju börja med den där hv71 flaggan

mvh adde:party:

bil499-hbg
2010-04-29, 06:44
Jag tog bort lite gamla foton som jag tyckte inte hade nå med sidan att göra och så laddade jag upp några nya.

Ni kan ju tänka på de ni oxå .. om alla går in och tar bort 10 gamla kort så blir det gott om utrymme.

Kan ju börja med den där hv71 flaggan

mvh adde:party: :hihi: :hihi: vad är det för fel på den flaggan :thumbup: den som är så färg grann:biggrin:

bil499-hbg
2010-04-29, 06:45
Jag vill se litte nya bilder

Ingemar
2010-04-29, 09:46
Varför inte arkivera alla gamla bilder centralt i någon av de fotoalbumtjänster som finns på nätet. Då frigör man ju plats för att ladda upp och kommentera nya bilder på forumet precis som vi gör nu?

robbes
2010-04-29, 10:04
De som har 10+ i sidor med bilder kanske kan rensa också

__kasper
2010-05-04, 19:01
Jag sku ha laddat nya olycksbilder från ringvägen men det lyckas inte :(

Roger Larsson
2010-05-04, 19:46
Jag sku ha laddat nya olycksbilder från ringvägen men det lyckas inte :(

Jag laddade upp en bild kl 1940 utan problem... men så var också Räddningskåren inblandad...

http://www.sos-stockholm.se/gallery/viewphoto.php?id=12704

kisfiam
2010-05-04, 20:23
Är det några problem med bilduppladdningen, jag lyckas inte ladda upp några bilder för tillfället (Kl 10:19 söndag)

Hallå

2010. 04. 24. Eftersom jag inte kan lägga upp en bild zoomad i JPEG-format! Vad är fel??? : (:banghead:

Låssmeden
2010-05-04, 22:39
ja kan inte heller lägga upp bilder... när man skriver nått olämpligt enligt moderatorerna redigeras de omgående... detta verkar svårare??

__kasper
2010-05-05, 20:38
Det att du vill att jag blir under stödbenen under min nästa köra är nog osakligt och det är onöjdigt att klaga om det om det blir rensat...
Sant är att underligt att moderatorerna har inte gett någon kommentar om varför bilduppladdningen är så stökig.

Nitrous
2010-05-10, 20:22
Det funkar nu att ladda upp bilder, disken var full på webbservern.

Moderatorerna kan tyvärr inte veta om sånt för dom är inga serveradmins.

Men nu rullar allt igen.

Finnen
2010-05-10, 20:29
ja kan inte heller lägga upp bilder... när man skriver nått olämpligt enligt moderatorerna redigeras de omgående... detta verkar svårare??

Det var ju nästan den första vettiga kommentaren här från dig. Det var betydligt svårare faktiskt. Så du hade rätt. Bra. Duktigt kommenterat.

Finnen
2010-05-10, 20:31

Alltså allvarligt. Vad är det för fel på er alla? Var det inte du som hade varit med på 458 forum i 28 år. I så fall syns det inte. Din tråd? Vill inte ha diskussion om det och det? Herregud. Skärp er nu. Har ni inget annat än negativt att skriva. Låt bli att skriva. Det är faktiskt bättre.

Finnen
2010-05-10, 20:55
Jag vill se litte nya bilder

För att bli sur på alla lika mycket så att det blir rättvist.... :

Vad fan är det här för kommentar? Den tillför ju absolut ingenting till någonting alls. Utan är mest bara irriterande. Gör om, gör rätt.

Finnen
2010-05-10, 20:58
Så, nu var jag klar. Eftersom det som tråden handlar om är nu avklarat, så stänger jag den. Det är ett bra sätt att slippa massa idiotiska svar.

Finnen
2010-05-11, 21:37
Okej, jag kanske var på dåligt humör igår. Ber om ursäkt för det. Skall inte upprepas. Helt olämpligt beteende av en moderator.

Och nej, jag är inte ironisk.