Visa fullständig version : Husvagnsvurpa
Hade lite plock med en husvagn igår....Dom tål inte mycket ......
bärgarpeter
2010-05-09, 08:41
Hade lite plock med en husvagn igår....Dom tål inte mycket ......
dom börjar komma ut på vägarna nu, snart så är det full rulle på tattartermosarna, visa kärlek i trafiken var rädda om varann :krama:
dom skulle ut och avfrostas dom också som mc folket gör det vore ett plus:thumbup:
__kasper
2010-05-09, 09:06
Förstår bra varför det är förbjudet att sitta i vagnen under resan.
Husvagnar är dyra glasfiber byggnation som stör trafiken på sommartiden. Om jag skulle få besluta så skulle jag förbjuda husvagnar. Varför räcker inte husbilar som man får köra med 100km/h....
Vi hade i finland ett lagförslagning som skulle ge polisen rätt att ge böter om man kör för sakta. De händer olyckor när man kör för sakta på landsvägar...
Bilden som jag laddade i bildgalleriet var två lastbilar körde ut från ringvägen var resultat av en Kramer som körde 40km/h på 80km/h område...
bil499-hbg
2010-05-09, 09:29
Förstår bra varför det är förbjudet att sitta i vagnen under resan.
Husvagnar är dyra glasfiber byggnation som stör trafiken på sommartiden. det var väldigt längesedan som jag såg en husvagn i glasfiber :yesnod: då dom jag brukar bärga är av plyfa med stucka plåt som beklädnad som faller sönder som ett korthus vid onormal behandling :hihi:
bil499-hbg
2010-05-09, 09:31
Hade lite plock med en husvagn igår....Dom tål inte mycket ......dom tål inte mycket!! nä inte som du festar loss på dom lediga stunderna :biggrin:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.