Visa fullständig version : Nilsson
Trackern
2005-10-28, 08:51
Jo, jag går ju under namnet Trackern, men kika in på min hemsida... Driver en liten verksamhet som hobby.
www.nilsson.se
sladdandebarnet
2005-10-28, 12:33
Det där var ballt.
Som av en händelse så råkar jag sitta med i ett drag racing team och vi söker sponsorer för 2006 :biggrin:
dieselmannen
2005-10-28, 17:42
Bara jag nu kan hitta lapparna så ska jag strax lägga ut dina telefonnummer här så att vi alla kan ringa och boka!!
Du verkar ha allt man behöver för en lyckad lördagkväll..
Trackern
2005-10-28, 20:24
Bara jag nu kan hitta lapparna så ska jag strax lägga ut dina telefonnummer här så att vi alla kan ringa och boka!!
Du verkar ha allt man behöver för en lyckad lördagkväll..
Jag slet ned dina lappar om "fest på Vallavägen" förra helgen....
Diesel, när ska vi ta en kopp och reda ut alla dina misstag?
dieselmannen
2005-10-28, 22:45
Jag som slet i timmar för att alla i ditt "hood" skulle känna sig välkomna..
Jag övergår nu till elektronisk krigföring via msn,så se till att ha groggvirke hemma på lördag älskling!
dessutom var jag nere i krillan och övade lite nu i kväll:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,721205,00.html
Bilarna byggs på Volvo S80 modelen på Torslandafabriken i Göteborg och kapas sedan i Laholm.
Efter kapningen förlängs bilarna och byggs om till ambulanser ,limonciner eller begravningsbilar som sedan rullar lyxbilarna ut från Nilsson i Laholm och kunden.
Volvo = Vi rullar!
Jag som slet i timmar för att alla i ditt "hood" skulle känna sig välkomna..
Jag övergår nu till elektronisk krigföring via msn,så se till att ha groggvirke hemma på lördag älskling!
dessutom var jag nere i krillan och övade lite nu i kväll:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,721205,00.html
Ursäkta en som inte är riktigt uppdaterad.
Vem blev skjuten?
Tack på förhand!
Det var väl han som mördade karatetjejen.
Jo, jag går ju under namnet Trackern, men kika in på min hemsida... Driver en liten verksamhet som hobby.
www.nilsson.se
Va bra, då måste jag fråga dig om du kan svara på varför Nilsson´s inte tillverkar en riktig Executive-modell längre (ca 15 cm +) på S80, det gjorde dom ju med 960/S90.
Volvo själv gör en "executive" med den otroliga förändringen 4cm + i baksätet, sätt en chaufför på dryga 1.90 bakom ratten, så var den ombyggnaden inte till nån större nytta.
Varför jag undrar beror på att både S80 Nilsson 4-d och 6-d har bakdörrar som är drygt 15cm längre än orginal, därför borde det finnas en lite diskret förlängd S80; likaväl som Mercedes, Audi och BMW har sina "L"-modeller (t.o.m. Skoda Superb har bättre utrymmen bak än Volvon, och vem kan förneka att den där lilla förlängningen på en 960/S90 faktiskt gör sig väldigt bra, rent designmässigt?)?????
Tackar på förhand "Limo-Bira"
Allmänt riktat, ej person angrepp mot någon yrkes grupp
:banana: Men för de kan det väl sitta skit mellan ratten och stolen :party:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.