Visa fullständig version : Bärgningschaffis Stockholm.
Bärgningsbil 133
2010-06-29, 22:31
Bärgare till nyare flakbärgare ansluten till Assistancekåren i Stockholm sökes.
Krav god lokalkännedom och erfarenhet av bärgning samt gärna boende i Norrort/Västerort.
Schemalagd arbetstid med viss jourtjänst och fast anställning.
Bra lönevilkor och omgående tillträde..
Frågor samt ansökan kontakta Börje på telefon och endast telefon 070-3241000
Bärgningsbil 133
2010-07-07, 22:39
Även extra förare över sommaren är av intresse, då med erfarenhet av bärgning.
Lön enligt ÖK..
Johansson
2010-07-07, 23:00
Även extra förare över sommaren är av intresse, då med erfarenhet av bärgning.
Lön enligt ÖK..
Det är väl inte värt att skriva något Farbror Mäster raderar ju bara det ändå........:censored:
dieselmannen
2010-07-08, 10:09
Det är väl inte värt att skriva något Farbror Mäster raderar ju bara det ändå........:censored:
Det här är ju en platsannons,Anders.
Det är inte lika "högt i tak" då som i dom allmänna forumen.
En mycket fin bärgare och bra arbetsgivare väntar,rätt kille eller tjej tror jag kommer att trivas som en fisk i havet :thumbup:
Bärgningsbil 133
2010-07-17, 21:13
Är det verkligen ingen som är intresserad av ett bra betalt, intressant och givande bärgarjobb i stockholm?
Rescues.nu
2010-07-17, 22:56
Är det verkligen ingen som är intresserad av ett bra betalt, intressant och givande bärgarjobb i stockholm?
Finns kanske ingen med bärgar erfarenhet som inte redan har ett jobb.
Jag känner flera stycken som säkert skulle passa och som kört tex lastväxlare i 10-20år med konstanta maskintransporter och underliga lastningar och som lätt skulle klara av att köra bärgare men som inte har bärgar erfarenhet.
Problemmet er det samme i Danmark, massor som er intresserad men ingen med erfarenhet. Plus at dom unga i dag vill inte jobbe afton och helg.
Ole :smile:
Bärgningsbil 133
2010-07-18, 08:16
Finns kanske ingen med bärgar erfarenhet som inte redan har ett jobb.
Jag känner flera stycken som säkert skulle passa och som kört tex lastväxlare i 10-20år med konstanta maskintransporter och underliga lastningar och som lätt skulle klara av att köra bärgare men som inte har bärgar erfarenhet.
Alla kan lära sig och har man intresset och tror att man skulle passa så ta och ring börje. Erfarenhet är meriterande men är inte ett 100%igt krav.
Skadar inte att ringa.
bil499-hbg
2010-07-18, 08:41
Alla kan lära sig och har man intresset och tror att man skulle passa så ta och ring börje. Erfarenhet är meriterande men är inte ett 100%igt krav.
Skadar inte att ringa.alla kan inte lära sej :ajjabajja inte alla som har annlag till bärgnings yrket men man vet det först när man provat dom..
alla kan inte lära sej :ajjabajja inte alla som har annlag till bärgnings yrket men man vet det först när man provat dom..
Det är nog mer allmänt än så, dom personerna lär inte klara av andra jobb heller. Är man intresserad och ens lite vettig så kan man nog lära sig yrke som yrke bara man får en ordentlig utbildning.
Jag sökte jobb här på SOS från 2005 till 2009 men ingen som hade något, då köpte jag en egen bärgare istället.
kattsnor
2010-07-18, 14:42
När jag sluta skolan och skulle söka jobb så va det samma svar över allt stort sett, erfarenhet erfarenhet erfarenhet av allt och lite till innan dom ens skulle orka svara i telefon.
Fast sen när man kom till samma åkeri fast uthyrd via bemanningsföretag så va det inga problem alls.
Tror också att SOS-sthlm har många unga som vill jobba med bärgare fast som inte vågar ringa bara för dom vet att dom inte har just....erfarenheten. Jobba kväll och helg är bara en vane sak och många gillar nog att jobba sent så man slipper gå upp innan satan fått på sig tofflorna :biggrin: .
Hur hög är medelåldern i kåren / falck ?
Ska ta och ringa på måndag och prata med den där "Börje", återkommer med svar
är det nån större mening att ringa om man bara har en veckas praktik som erfarenhet av bärgning?
är det nån större mening att ringa om man bara har en veckas praktik som erfarenhet av bärgning?
RING! det kostar inte mer än lite egen tid och ett samtal.
Jag sökte jobb här på SOS från 2005 till 2009 men ingen som hade något, då köpte jag en egen bärgare istället.
Jag vågar påstå att din erfarenhet gjorde valet möjligt att köpa kontrakt med ett etablerat märke för att få jobba med bärgning.
Bärgningsbil 133
2010-07-22, 18:11
Platsen är tillsatt och tråden kan låsas...
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.