handdator

Visa fullständig version : paraplyhållare sökes

Mäster
2005-11-02, 22:10
Jag och bärgarn 39 är ett av 14 team som ska köra ett nitti-minuters gocartrace i stockholm fredag kväll.
För att piffa upp stämmningen och psyka motståndarna söker vi nu 2 söta tjejer som håller paraplyer och servar oss med dricka.
-JA diesel och trackern: Det måste vara TJEJER , så ni kan packa ner perukerna och sminket igen.
-
Någon som har något friskt förlag?
Skicka ett pm till mig eller bärgarn 39
Troligen finns det bättre forum för den här tråden men jag kan bara den här.

birason
2005-11-02, 22:18
Sorry, no girls, men får man fråga var ett sånt nätt litet gocartrace går av stapeln rent geografiskt?

Trackern
2005-11-03, 15:01
Jag och bärgarn 39 är ett av 14 team som ska köra ett nitti-minuters gocartrace i stockholm fredag kväll.
För att piffa upp stämmningen och psyka motståndarna söker vi nu 2 söta tjejer som håller paraplyer och servar oss med dricka.
-JA diesel och trackern: Det måste vara TJEJER , så ni kan packa ner perukerna och sminket igen.
-
Någon som har något friskt förlag?
Skicka ett pm till mig eller bärgarn 39
Troligen finns det bättre forum för den här tråden men jag kan bara den här.

Eftersom jag och Diesel ska till grodan så kanske Marre kan ställa upp som en av tjejerna. Någonting kanske ud kan ordna själv?

Mäster
2005-11-03, 20:02
Sorry, no girls, men får man fråga var ett sånt nätt litet gocartrace går av stapeln rent geografiskt?
Typ city. typ Racetown
20.00 kvalifisering
21.00 RACE

blue
2005-11-03, 23:00

Hoppas sportdrycken räcker! :freak3:

Mäster
2005-11-05, 10:05
Hoppas sportdrycken räcker! :freak3:

Tack men sportdrycken var slut innan racet, SYND för nu skulle jag behöva dränka sorgerna och slippa smärtan dels i hjärtat över den dåliga placeringen men även alla ömma muskler.
Jag såg 39ans rinnande blåsor efter loppet, tror inte att han kan skriva något inlägg på några dar

Trackern
2005-11-05, 10:22
Tack men sportdrycken var slut innan racet, SYND för nu skulle jag behöva dränka sorgerna och slippa smärtan dels i hjärtat över den dåliga placeringen men även alla ömma muskler.
Jag såg 39ans rinnande blåsor efter loppet, tror inte att han kan skriva något inlägg på några dar

Vi har ju en radioledarinna som brukar kunna ge massage, sen har vi en som kan ge total massage, vill ni ha nummer så skicka PM..

Lulebjörnen
2005-11-05, 10:29

Körde du som Mäster "blyg å timid"...så får du skylla dej själv :hihi: ...

Körde du som Stemi "2nd place is not a option"...bra kämpat iaf :biglaugh: ...

Mäster
2005-11-05, 10:41
Körde du som Mäster "blyg å timid"...så får du skylla dej själv :hihi: ...

Körde du som Stemi "2nd place is not a option"...bra kämpat iaf :biglaugh:

...
Dom som var där vet att:
Ingen annan hade "triggat" stämmningen som 39an och jag
Under genomgången frågade dommarn -Gäller det här loppet mycke?
Ingen skrattade eller ens log när han skämtade
ALLA var taggade till 1000
Blyg och timid? INTE team Assistanskåren iallafall!

Vi gjorde helt klart vårt bästa, men
De tre teamen som kom på pallen var helt enkelt för jävla bra (eller hade bättre bilar :hihi: )

dieselmannen
2005-11-05, 11:02
den där missade jag helt. :angry:
men det låter som grabbarna kämpade bra den kvällen,fast den där verbala peruk-attacken kom helt oväntat,så får jag ändå säga grattis till er och väljer att avstå ifrån att kommentera hur 39 fick sina rinnande blåsor :hihi: (utgår ifrån att det är händerna vi pratar om eller.....?)
Nu när det börjar dra sig mot jul så sakta så tänkte jag slänga ut frågan här på forumet om vi skulle sjösätta något "event" tillsammans?
ett gemensamt julbord för dom som vill kanske?
patrullera stadens parker en lördagnatt i full uniform så att våra nära och kära
damer vågar visa sig ute(den här våldtäktsvågen får verkligen mig att både se rött och att bli orolig som fan)
hursomhelst så kom gärna med ett förslag,skulle vara kul att ses!

Mäster
2005-11-05, 11:21
Full uniform????
Du vet ju att du inte får bära din tyska paraduniform offentligt.
julbord, fylleslag, handla julklappar med tillhörande barrunda. jag är öppen för förslag.
undrar ni vad jag menar med "handla julklappar"?
Vilken fru/flickvän blir sur för att gubben ska ut och "handla julklappar"
Min kompis Öbis kom med en lista på vad han skulle handla, jävlar vad vi andra skrattade när vi satt på baren baren klockan tolv den 23 december nån gång på 90-talet

Mäster
2005-11-05, 12:07
Vi har ju en radioledarinna som brukar kunna ge massage, sen har vi en som kan ge total massage, vill ni ha nummer så skicka PM..

Nä jag har redan Tessans mobilnr (f.ö. kortnummer 1)

Trackern
2005-11-05, 14:20
Nä jag har redan Tessans mobilnr (f.ö. kortnummer 1)
Nu vet jag varför Tessan smyger ut och pratar i telefonen...

Diesels idé är kunglig. Varför inte ett regelrätt krig emellan olika läger? Asskåren,Viking,Falck,Svempas....kanske J.B och Roffes.... vilken batalj... Gocart?... Låter toppen.... Vill så gärna se Birason i en tight overall...

Mäster
2005-11-05, 15:00
Nu vet jag varför Tessan smyger ut och pratar i telefonen...

Diesels idé är kunglig. Varför inte ett regelrätt krig emellan olika läger? Asskåren,Viking,Falck,Svempas....kanske J.B och Roffes.... vilken batalj... Gocart?... Låter toppen.... Vill så gärna se Birason i en tight overall...
ISCH Bira i tight overall går väl an, MEN Usch och ISCH för jb gunilla eller valda delar av vikings personal i dessa plagg

GoCart? eller ännu bättre: Gocart med ölsväng efteråt?
Jag representerar gärna Ass-kåren en gång till.
Är det någon som törs utmana ?

!!!Se ny tråd!!!