handdator

Visa fullständig version : Vem Törs?

Mäster
2005-11-05, 15:03
Jag är en bättre gocart förare än alla konkurenter!
Vem vill sätta mig på mattan och visa vart skåpet ska stå???

Mäster
2005-11-05, 15:04
Om ni vill kan jag säga något elakt om era morsor också :hihi:

Trackern
2005-11-05, 15:48
Jag törs, när och under vilka former? Racetown är trots allt hemmaplan för mig så där är ni chanslösa.... Ska bli ett sant nöje att trycka till Stockholms gnälligaste flakbilschaufför...

butte
2005-11-05, 16:11
Det blir ju som att sno godis av en 3 åring, jag skall komma till Stockholm snart då ringer jag dig. :dead:

Mäster
2005-11-05, 16:45
Ursäkta kvaliten
26 förare körde i svarta overaller, 2 gjorde det inte.

Mäster
2005-11-05, 16:48
Det blir ju som att sno godis av en 3 åring, jag skall komma till Stockholm snart då ringer jag dig. :dead:
NJA Min tanke var ju att kolla intresset och sen boka en dag då alla kör(och ev. sköljer strupen efteråt)

Samson Falck 44
2005-11-05, 17:47
vad ligger ni själv på för tider???

Mäster
2005-11-05, 19:18

27.10 . .

Mäster
2005-11-05, 19:19
27.10 . .

i snitt i 118 varv

Nitrous
2005-11-05, 21:57
Min fru vill förnedra dig i Go-Cart, are you up for the challange?

Mäster
2005-11-05, 22:50
Min fru vill förnedra dig i Go-Cart, are you up for the challange?

Din fru , Dina barn, Din farmor eller ännu hällre den store Racern Nitrous själv.
Skämt åsido: Det vore trevligt att få träffa vår hjälpsamme, trevlige administrator "in person".
Ta gärna med frugan.

Mäster
2005-11-05, 23:28
OM , OM du talar sanning,varför slösar du bort ditt liv i en bärgningsbil.
28..53 om jag inte minns fel var mitt bästa varv.
Under tävling med hindrande bilar framför var jag glad åt tider under 30.

birason
2005-11-06, 03:53
Vore kul o prova det där med gocart, faktiskt.
Har inte kört sån på säkert tio år, så några varvtider kan jag inte presentera........

Samson Falck 44
2005-11-06, 04:08
Kör du några ggr, så ska du nog se att även du klipper in lite sköna tider! :kiss: för mitt varv på 27.20 lyckades jag med efter o ha kört ca 5 ggr! Tror jag finns med på bästa tider på plats.... 13? Sami står det. kolla nästa gång. så blir du lite mer sporrad! lycka till! o säg till när det nalkas åkning, för jag ska va meeeee!

Samson Falck 44
2005-11-06, 04:09
O du mäster. du ska nog se att du inte behöver vara lika rädd om carten som om bärgaren. = ngn ivägen. synd för honom. :yesnod:

Nitrous
2005-11-06, 08:10
Din fru , Dina barn, Din farmor eller ännu hällre den store Racern Nitrous själv.
Skämt åsido: Det vore trevligt att få träffa vår hjälpsamme, trevlige administrator "in person".
Ta gärna med frugan.

gärna.. but its your lost..

glömde jag säga att hon har kört gocart professionellt i 10 år, varit svensk mästare 3 gnr i opel corsa cup, kört formelbil på kontrakt i belgien.

alltid lika kul att se några tappa hakan och bli förnedrade.
själv blev jag det rätt duktigt förnedrad när vi träffades, jag var stor i käften och fick så jag teg.

Mäster
2005-11-06, 10:17
gärna.. but its your lost..

glömde jag säga att hon har kört gocart professionellt i 10 år, varit svensk mästare 3 gnr i opel corsa cup, kört formelbil på kontrakt i belgien.

alltid lika kul att se några tappa hakan och bli förnedrade.
själv blev jag det rätt duktigt förnedrad när vi träffades, jag var stor i käften och fick så jag teg.

Å nu är du lyckligt gift, härliga ungar kanske. Jag säger ju det : Stor i käften funkar

Bärgarn 139
2005-11-06, 10:58
Nu har jag lyckats börja röra mig så pass att jag kan nå tangentbordet. 28:50 var bästa tid och låg runt 28/29 i snitt under racet.

Skador: Saknar en stor skinnbit på handen. Två blåmärken stora som fotbollar på ryggen samt en ryggkota som svullnat upp. Höger knä saknar nu hår samt en del skinnlager. Underarmarna har jag fortfarande ingen känsel i.

Nitro. Man kan bara vara snabbast om man har fritt spår. Ligger en sölkorv som mig före och inte släpper förbi så då kan man inte köra snabbt.

Det jag lärde mig av de dommare på plats (läs mindre utvecklade organismer) Så är det att det spelar ingen roll vad man gör, de bestämmer. Orsak till detta. Jag blev prejad så hej kom och hjälp mig på start och målrakan och idioten till domare ger mig ett stop and go för att jag med fri vilja siktat in i däcktraven och han såg ingen gocart brevid. ALLA andra såg den men det är klart, jag och stemi var ju de ända som inte hade svart overall.

Står han på banan nästa gång jag är där och kör så kommer jag göra allt i min makt att köra ner honom så jag är på för långlopp, mitt ända mål är att få ner dommaren dock........

Bärgarn 139
2005-11-06, 11:37
Nitro:

Jag har efter lite tänkande (osade hett här ett tag) kommit fram till att du och frun är ju i stort sett bärgare i och du känner flest förare på kåren så då borde ert deltagande bli i assistancekårens färger = Jag kommer släppa förbi din fru och agerar rundningsmärke så hon vet hur många varv hon kört :thumbup:

Lulebjörnen
2005-11-06, 12:24
Ursäkta kvaliten
26 förare körde i svarta overaller, 2 gjorde det inte.

Ursäkta min enfald men hur funkar det där? Att man kör i nån form av p-hus el. ett lager har t.o.m. jag klurat ut :confused2 ...27-28 sek./varvet greppar jag oxå...men hur lång är banan?...är det nåt ax i grejerna?...avgaserna?...det måste ju bli rökigt som f-n :sick: ...varför har 139an åkt efter gokarten?...halv :dead: :biglaugh: ...

Men att det är kul är ju helt klart...hade gärna varit med :smile: ...

Nitrous
2005-11-06, 13:04
Frun har under 25 på racetown så ni ligger dåligt till.
Själv lägger jag mig i hennes spår och slipstreamar, min enda chans :eek:

Trackern
2005-11-06, 13:30
Ursäkta min enfald men hur funkar det där? Att man kör i nån form av p-hus el. ett lager har t.o.m. jag klurat ut :confused2 ...27-28 sek./varvet greppar jag oxå...men hur lång är banan?...är det nåt ax i grejerna?...avgaserna?...det måste ju bli rökigt som f-n :sick: ...varför har 139an åkt efter gokarten?...halv :dead: :biglaugh: ...

Men att det är kul är ju helt klart...hade gärna varit med :smile: ...

Banan är bra, dock rätt hal på sämsta stället. Man åker i postens gamla lokaler och där fans tågräls förr. Här åks det på perrongen och vid övergången mellan peronngerna så är det en räfflad plåt, den e skithal...
Tider runt 27 är helt klart ok.... tror jag låg på 27,20 men hade precis som mäster problem med andra trafikanter... Start och mål sträckan är ett långsamt parti, men det är helt klart där det avgörs...

Accet är ok, inte mer, och vafan, det blir inte roligare än vad man gör det till.

Kolla länken

http://www.racetown.se/

sladdandebarnet
2005-11-06, 14:02
Är jag bara ledig så kommer jag och frugan mer än gärna.
Vi är dock bara rakt fram åka töntar så vi kan agera rundningsmärken :thumbup:

273
2005-11-06, 14:12
Står gladeligen för Roffes :party: avdelning och det finns det nog fler som gör om det blir nåt! :yesnod: (Får man köra med bärgaren?) :crazya:

Nitrous
2005-11-06, 22:44
Nitro:

Jag har efter lite tänkande (osade hett här ett tag) kommit fram till att du och frun är ju i stort sett bärgare i och du känner flest förare på kåren så då borde ert deltagande bli i assistancekårens färger = Jag kommer släppa förbi din fru och agerar rundningsmärke så hon vet hur många varv hon kört :thumbup:

Ja såklart, jag känner bara kåren-folk så det får bli så :thumbup:

falcken5
2005-11-08, 22:30
tid och plats så ska jag komma å spöa er alla, nu mer representerar man öfvre östermalm racing-team.. :party: