handdator

Visa fullständig version : Tjena

robban_lund
2005-11-07, 22:36
Är ny här på forumet och har mest läst och tittat på insända bilder som finns på div bärgningar.(Även dom som jag har varit med på och blivit lovad kopior....) :confused2 . Men har valt ett tydligen rätt så vanligt namn som användar namn. Så det är lika bra att reda upp vem jag är :fou: . Jobbar på Asskåren i Lund. Mycket med kuddar och försöker hålla verkstäderna fullt sysselsatta med att ge mig teknisk info om deras nya bilmodeller vad gäller elsystem, sim samt data system i dom nya bilarna. Hoppas att jag ställt till med större ordning om vem jag är och måste passa på att tacka för ett vad jag har sett än så länge ett mycket
bra forum...

Robban i Lund

Hornet
2005-11-07, 22:39
Varmt välkommen hit

birason
2005-11-07, 22:45
Tjena, och välkommen skall du vara

blue
2005-11-07, 23:08
Hej på dig!

Har du tittat på bilderna du fick från mig då?

/Blue

robban_lund
2005-11-07, 23:21
Jaja men visst glömde att skriva att du faktiskt är en eller rättare sagt den ende som har gett mig bilder efter ett uppdrag och vilka bilder sen :thumbup:

blue
2005-11-07, 23:45
Jaja men visst glömde att skriva att du faktiskt är en eller rättare sagt den ende som har gett mig bilder efter ett uppdrag och vilka bilder sen :thumbup:

Skoj att du gillade dom, synd att jag inte kunde komma loss till bärgningen vid strövelstorp!