Visa fullständig version : youtube 2
bil499-hbg
2010-12-27, 08:54
undra om där finns något som är helt i vagnen efter denna bärgningen http://www.youtube.com/user/112alarmdk#p/u/98/7KNTB5JqprU säkerhets faktorn är ej heller så stor då bärgaren tror han är stålmannen med huvudet under vagnen :banghead:
eXtrinity
2010-12-27, 22:52
Att dom ens vågar publicera sånt på youtube. Grymt bra reklam. :thumbup:
Kottsson
2010-12-27, 23:01
Jobbar inte alla Falckare så? :confused2
Såg föresten en garagebärgare idag som stog på en avfart utan lysen och syntes dåligt, Och nej han stog bara och väntade på något. I detta väglag kan det ju vara svårt att inte köra på bilen(bärgaren) om man kommer lite för snabbt från motorvägen och sen är det en isgata...
Föresten är det inte max 40km/h som gäller när man bärgar i grind(?)?
dieselmannen
2010-12-28, 06:00
Jobbar inte alla Falckare så? :confused2
Såg föresten en Falck garagebärgare idag som stog på en avfart utan lysen och syntes dåligt, Och nej han stog bara och väntade på något. I detta väglag kan det ju vara svårt att inte köra på bilen(bärgaren) om man kommer lite för snabbt från motorvägen och sen är det en isgata...
Föresten är det inte max 40km/h som gäller när man bärgar i grind(?)?
Nu hoppas jag att du har väldigt mycket på fötterna Mr världsmästare!
Vad baserar du ditt uttalande på?
Jobbar alla Falckare så?
Jag gör det inte,vad är det som får dig att tro det?
Klippet verkar för övrigt vara från Danmark,kan vara filmat och utlagt av vem som helst.
Förklara vad som ligger bakom ditt uttalande,i nuläget sågade du rätt många
här på forumet vid fotknölarna.
Nej,det är inte lämpligt att stå och drälla på en avfart så där om det nu var det han pysslade med.
Ja,40 km/h är högsta tillåtna hastighet vid den typen av bärgning.
Såg du någon som körde för fort kanske?
Kottsson
2010-12-28, 12:54
Ja,40 km/h är högsta tillåtna hastighet vid den typen av bärgning.
Såg du någon som körde för fort kanske?
För det första är jag inte mycket bättre än er andra!
Jao... Farsan och jag satt och tjafsade om vilken hastighetsbegränsning på en sån bärgning när vi såg en garagebärgare i 90-100 knyck på motorvägen, Det var därför jag frågade. Men jag tycker det är säkrare att åka med ytterligare trafik på en motorväg istället för att åka i max 40 och alla andra 100.
Tänk så mycket skit som kan komma upp om man säger vad man tycker är lite fel ibland! Det jag sagt är ju istortsätt bara att jag tyckte det var fel att stå still på en avfart från motorvägen. Och att jag sa att NÅGON körde för fort. Många kör för fort i Sverige.... Ingenting mer med det.
Ang. "Jobbar inte alla falckare så" så försökte jag skojja lite. Ska inte ske igen!
Gör danskarna något fel i klippet mer än att sticka under huvudet lite för tidigt? Ser inget mer "fel".
KRS Auto Center
2010-12-28, 14:12
[Ang. "Jobbar inte alla falckare så" så försökte jag skojja lite. Ska inte ske igen!
//Emil, Intresserad ungjäkel på 16bast
Säger väl en hel del om :censored: typen
Det är ju ändå tillåtet att vara dum,men dumt att visa det offentligt:banghead:
falcken5
2010-12-29, 23:02
[Ang. "Jobbar inte alla falckare så" så försökte jag skojja lite. Ska inte ske igen!
//Emil, Intresserad ungjäkel på 16bast
Säger väl en hel del om :censored: typen
Det är ju ändå tillåtet att vara dum,men dumt att visa det offentligt:banghead:
:thumbup: :yesnod:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.