Visa fullständig version : Bärgarkortege i Sthlm [FILM]
Här e en lite filmsnutt som Uffe Karlsson filmat & Hornet & Jag klippt ihop litte snabbt i kväll
FILMEN KLICK (http://www.sos-stockholm.se/filmer/2005-11-08-bargar-cortege.wmv)
Trackern
2005-11-12, 09:30
Här e en lite filmsnutt som Uffe Karlsson filmat & Honet & Jag klippt ihop litte snabbt i kväll
FILMEN KLICK (http://www.sos-stockholm.se/filmer/2005-11-08-bargar-cortege.wmv)
Alla de tusen människor som mötte cortegen måste iallafall ha reagerat... dessa tusen kommer trots allt släppa lite på gasen nästa gång ni är ute så detta var inte förgäves... det får det inte vara!
Hoppas att det gjorde nån inverkan på de som vi mötte och körde om oss! mycket bra gjort! :smile:
Ja, det var i alla fall en dåre som ringde SORAB och var förbannad för att vi bar oss åt som barnrumpor och blockera trafiken på det där sättet, på fullaste allvar.
(Han hade tydligen använt rätt hårda ord, så jag förstår inte vad det var för fel på den människan).
Trackern
2005-11-13, 09:04
Ja, det var i alla fall en dåre som ringde SORAB och var förbannad för att vi bar oss åt som barnrumpor och blockera trafiken på det där sättet, på fullaste allvar.
(Han hade tydligen använt rätt hårda ord, så jag förstår inte vad det var för fel på den människan).
Vet inte om det är tilltåtet men jag skulle kunna öppna en Fredagstråd, där jag skriver in knepiga beställningar som vi justerar innan dom når bärgarna... sjukt är ordet... Men dom finns där ute.... å dom sitter i ett vapen på 1,5 ton
HAHA vilken film! vad äre för firma den lilla gröna sprinter bärgaren är i från?
Trackern
2005-11-18, 15:51
HAHA vilken film! vad äre för firma den lilla gröna sprinter bärgaren är i från?
Rätta mig om jag har fel... 020 bärgarna tror jag...
http://www.gulasidorna.se/query?what=get_info&advert_code=61964203&heading_exact=&search_word=b%E4rgare&company_name=&where=&ax=
Å det blir det samma som Electra bilbärgning. (se tidigare inlägg i forumet)
Rätta mig om jag har fel... 020 bärgarna tror jag...
http://www.gulasidorna.se/query?what=get_info&advert_code=61964203&heading_exact=&search_word=b%E4rgare&company_name=&where=&ax=
Å det blir det samma som Electra bilbärgning. (se tidigare inlägg i forumet)
Så elektrabilbärgning kör med gröna bilar/ :smile: det är nån ny öppnat firma elelr?
020 är samma som electragaraget. Thomas valentine har bara varit driftig och skaffat både bärgare och verkstad.Och ja deras bärgare är gröna två av tre i alla fall. Den tredje är väl assistance gamla tung flak. med tillhörande färg och rost.Tack för ordet.
dannemanpåradion
2005-12-23, 01:03
Vet inte om det är tilltåtet men jag skulle kunna öppna en Fredagstråd, där jag skriver in knepiga beställningar som vi justerar innan dom når bärgarna... sjukt är ordet... Men dom finns där ute.... å dom sitter i ett vapen på 1,5 ton
ingen aning om det är tillåtet men man kan säga att det är hörsägen eller myt :cool:
jobbat på radion i 5 år nu.. så man har ju hört en del
bil499-hbg
2006-02-05, 14:30
ingen aning om det är tillåtet men man kan säga att det är hörsägen eller myt :cool:
jobbat på radion i 5 år nu.. så man har ju hört en del
dannemanen!!, är urban kvar på larmcentralen han jobbade på larmcentralen på mitten av 90 talet och bodde hemma hoss johan lagerkranz när han hadde jobb vekan,, // dan hbg
dannemanpåradion
2006-02-05, 14:36
nix ingen urban kvar vad jag vet :cool:
Utredar´n
2006-02-07, 16:21
Otroligt. Jag räknade till över 40 bärgare. Hur många bärgare finns det totalt i Stockholmstrakten, någon som vet?
bil499-hbg
2006-02-20, 05:30
nix ingen urban kvar vad jag vet :cool:
kan inte komma på hans efternamn men det var inget svensson namn han jobbade med mia på den tiden då falck var falken jag hadde själv fåglar på minna bilar på den tiden, skulle va jävligt kul att få höra vad han pyslar med nu för tiden :yesnod:
Otroligt. Jag räknade till över 40 bärgare. Hur många bärgare finns det totalt i Stockholmstrakten, någon som vet?
En något säker uppgift säger att det finns nästan 100 bärgningsfordon i länet (stockholms län), varav ca 80 går i daglig trafik.
--
F.ö. när inte filmlänken fungerar, borde man inte släppa "klistrad" ??
F.ö. när inte filmlänken fungerar, borde man inte släppa "klistrad" ??
Drygt 1 år senare ställer jag samma fråga????
Kottsson
2009-12-09, 12:18
Finns filmen kvar någon annan stans? Kan inte titta på den :thumbd:
Drygt 1 år senare ställer jag samma fråga????
Såg det nu tar bort det.
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.