handdator

Visa fullständig version : Birason med kollegor

Trackern
2005-11-15, 07:53
Vi är många som hackat på Birason, men faktum är ju att killen är grym. När inte bärgaren räcker till så styra Bira upp det enkelt genom att ta hjälp av andra typer på företaget.

Bilden nedan är från en garagebärgning vid Alexandragaraget på Söder.

Nitrous
2005-11-15, 08:03
Uppfinningsrikedom är grymt :biggrin:

Skyddsombudet har säkert inga invändningar :scared:

dieselmannen
2005-11-21, 16:21
Nu vet jag vem som snodde mitt lass.
han sa att han hade assistans..
eller var det asyl?

Nicklas.
2005-11-22, 14:23
Vi är många som hackat på Birason, men faktum är ju att killen är grym. När inte bärgaren räcker till så styra Bira upp det enkelt genom att ta hjälp av andra typer på företaget.

Bilden nedan är från en garagebärgning vid Alexandragaraget på Söder.

Trodde det var personal från Vikings larmcentral som gjorde ett hellyft med
kundvagnar från Farsta Centrum.. :screama:

Roger Larsson
2005-11-22, 18:48
Hm, faktum är att jag använt nästan samma princip en gång. Skulle hämta en bil i ett p-garage med lågt i tak som stog "knepigt" till med låste hjul, utsatt för stöldförsök m m. Hade ingen garagedomkraft till hands så jag lånade helt enkelt två stycken skateboard (eller hur det nu stavas) av två nyfikna grabbar - lyfte upp bilen med dess originaldomkraft o placerade två hjul på dessa. Därefter vad det lätt att för hand knuffa bilens bakända åt sidan så att den kom på rätt kurs. :thumbup:

bil499-hbg
2006-11-14, 06:14
Hm, faktum är att jag använt nästan samma princip en gång. Skulle hämta en bil i ett p-garage med lågt i tak som stog "knepigt" till med låste hjul, utsatt för stöldförsök m m. Hade ingen garagedomkraft till hands så jag lånade helt enkelt två stycken skateboard (eller hur det nu stavas) av två nyfikna grabbar - lyfte upp bilen med dess originaldomkraft o placerade två hjul på dessa. Därefter vad det lätt att för hand knuffa bilens bakända åt sidan så att den kom på rätt kurs. :thumbup:
:hihi: :hihi: :hihi: och jag som trodde norrläningarna var värst :krama:

Falck norrland
2006-11-15, 11:56
:hihi: :hihi: :hihi: och jag som trodde norrläningarna var värst :krama:

:hihi: Ta det lugnt med vad du säger om oss i norrland :hihi: