Visa fullständig version : bärgade kändisar
falcken5
2005-11-18, 21:32
tänkte det vore kul o höra vilka kändisar som ni bärgat??
här är några som fått åka på min bom..
anna järphammar :cool:
anna greta leijon :kiss:
mark levengood :love:
inga B-kändisar här inte
:drunk:
Carl jan grankvist
Bögen i tvserien rederiet
Cecilia beckman Programledare på tvärsnytt
Carola,Runar,Agneta Sjödin,Lill-babs,Tomas Ledin,teskedsgumman(kommer inte på vad hon heter),Arne Weise,Niklas Strömstedt,Det kommer flera.....
måste bara tänka lite. Jag återkommer.
Robyn, Kungen, Jerry Williams dotter och Åsa Jinder är de som jag hjälpt i år.
Jag har inte full koll på kändisar, Åsa Jinder pröjsade med kort, när jag skrev av kortet frågade jag vilket som var förnamnet, Åsa eller vad nu mellannamnet var.
Nissemannen
2005-11-18, 23:14
Carola,Runar,Agneta Sjödin,Lill-babs,Tomas Ledin,teskedsgumman(kommer inte på vad hon heter),Arne Weise,Niklas Strömstedt,Det kommer flera.....
måste bara tänka lite. Jag återkommer.
Hon heter Birgitta Andersson...
Bärgarn 139
2005-11-19, 21:42
Tja inte många i år men det är:
Lisa Nilsson
Tommy Ekman
Å ska jag vara ärlig (och det ska man väl va) träffade jag aldrig hans majestät utan "bara" hans bilansvarige.
Trackern
2005-11-20, 12:52
Dieselmannen!!! Berätta nu om hur det var när du körde homobärgaren i stockholm...
bergarkungen
2005-11-20, 13:10
kungen.friends.barbados.arvingarna.nick borgen.patrik isacksson.agneta sjödin.micke syd.lars frölander. miss sverige91 92 93 miss norge 93 i samma bil.robert ascberg.black ingvars lånade en värme kamin när värmesystemet i bussen gick sönder.e type.carola häggkvist hade inga vinterdäck i snöstorm.björn von sydow :cool:
Gammle Djugårdstränaren, glömmt hans namn.
Han brukar vara i tv och kommentera matcher
Emil_Helsingborg
2006-01-05, 18:00
hehe fick du nån driks av levengood då ?? :crazya:
mrnofear
2006-01-05, 19:08
gyllenetiders turne buss har man ju fått hämta samt köra dom till en spelning
Bytte däck för Patrik Sjöberg för ett par veckor sedan..
Han skyllde på att bilens domkraft gled för att det var så halt..
Dessutom hade idioten inga vinterdäck på..
Stackarn :P
Magnus_J
2006-01-19, 17:25
.... i mina ögon är det vanliga människor som tjänar lite mer pengar än en svensk sopåkare bara. :thumbup:
:ajjabajja
ÖH. hallå där !! jag har en kompis som mästrar på mig..!!
så ja har lärt mig, man får INTE säga sopbil. det heter Miljöbil.. :biggrin:
Johansson
2006-01-19, 20:23
hehe fick du nån driks av levengood då ?? :crazya:
tycker det luktar skryt :ajjabajja
bil499-hbg
2006-01-31, 11:02
tycker det luktar skryt :ajjabajjabenny har du fått en puss av levengood :krama: // dan
Terroiserar du nu andra stackars människor med dina egna "tyska" fantasier 499? :bootyshak
Tror du e lite avis :love:
Tänk dej 2 flugor i en smäll: Finne & tarmtomte.
För kännedom har jag bärgat Kurt Olsson, o ja blev besviken när det visa sej att han inte hade sin berömda "våg" frilla i verkligheten.
bil499-hbg
2006-02-05, 07:20
Terroiserar du nu andra stackars människor med dina egna "tyska" fantasier 499? :bootyshak
Tror du e lite avis :love:
Tänk dej 2 flugor i en smäll: Finne & tarmtomte.
För kännedom har jag bärgat Kurt Olsson, o ja blev besviken när det visa sej att han inte hade sin berömda "våg" frilla i verkligheten.
495 tror jag skal säga till kim att du antyder att finne är tarmtomte :banghead: ,, själv har jag bärgat clark olofsson , jerry wiliams , candela dansband effter krock med stolpe i kummla till iveco hbg , eva rydberg mm mm och inte minst nicklas palmen vem det nu var :censored:
Sten Hegeler f 1923 Medverkade i filmen Kärlekens Språk inspelad 1969. Bärgad idag i Alvesta Slå det om ni kan :hoppa:
Carl jan grankvist
Bögen i tvserien rederiet
Cecilia beckman Programledare på tvärsnytt
Jag har inte bärgat nån kändis, än . . . Men har just i detta nu Carl Jan på middag i salen här hemma på gården(bjers.se), tillsammans med några ur 1,6 miljoners klubben. Tyckte jag var lite kul ! Han kanske behöver bärgning härifrån :hihi:
Wikegård?
Han brukar vara bra på att snacka i alla fall.
"De åker bara runt och fyller år" och allt vad som brukar rinna ur hans mun :D
:party: Har gjort start hjälp på Lasse kroners bil.toyota prius......mycket trevlig :party:
Ingentingören
2007-07-13, 21:23
På den korta tiden jag va i yrket hann jag med en. Han som vann "idol" samma säsong som darin va med. :eek: Kommer inte ihåg vad han hette...
Wikegård?
Han brukar vara bra på att snacka i alla fall.
"De åker bara runt och fyller år" och allt vad som brukar rinna ur hans mun :D
wikegård, han var det.tack så mycket
På den korta tiden jag va i yrket hann jag med en. Han som vann "idol" samma säsong som darin va med. :eek: Kommer inte ihåg vad han hette...
Kan det ha varit Daniel Lindström tro? elle rva han hette?
Nutte4336
2007-08-01, 15:29
Robert Broberg Nalle Knutsson Glömde Carola Häggkvist i slutet på 90 talet
:smile: Igår fick jag bärga Charlotte Pirellis bil. :yesnod:
Macke Plast
2007-08-25, 03:20
inte mycket att komma med men ändå
hjälp start på "TAKIDAS" turné buss
inte mycket att komma med men ändå
hjälp start på "TAKIDAS" turné buss
Alldeles riktigt: Det var inte mycke att komma med.
Av samma anledning skrev jag inte om tv-profilen Lennart Ekdal. hepp!
dieselmannen
2007-08-25, 19:28
Här kommer det iaf. en här inne väntat på:
Alexander Bards pojkvän Ulrich. Brrr.
Runar har fått hjälp när han klotade av mercan duktigt ute på Värmdö
Uffe Västerås
2008-02-08, 23:31
Jag vart uppringd av en som snackade värmlands dialekt. Han sa att deras turne buss hade gått sönder. Han ville ha den till Karlskoga. Jag kollade pris och sa att vi kan dra till Västerås, men han ville ha hem den efter som den var full av dyrbar utrustning. Jag trog den till Karlskoga och där stod Sten Nillson och skrev på bärgningsbeskedet. Jätte trevlig och tacksam. Han hade tidigare fått hjälp av våra kollegor i Köping och han var sä nöjd så han sa att om man ska få problem med bilen så var det runt Mälaren. Jag hadde sån tur att deras chufför och hans fru var ett väldigt trevligt sällskap på resan till Karlskoga.
Inga mediakändisar har man bärgat, vad jag kan komma ihåg, men eftersom jag är helt värdelös på namn, så kommer jag ihåg en speciell herre som som själv är läkare, men vars släkting, eller möjligen bror, hade ett förflutet inom bla bro wrecker och vulcan. Han hade ett och annat att förtälja om vulcan, vilket i sig var intressant.
Nutte4336
2008-02-09, 02:09
Ja då kan man lägga till Reine brynolfsson i bärgade "kändisar" kategorin (löste sig med starthjälp) Och Zerial att du inte kommer på några "kändisar" du har bärgat kan bero på att du fortfarande är en "snoris" :yesnod: i bärgaryrket 5 års gränsen skall passeras först:thumbup: Men chansen har blivit bra mycket större nu när du är storåkare:hail::thumbup:
Själv har man ju då lyckats hjälpa Labero med punktering!(asfaltsdjungelns indianer) Fick fribilljetter till hans show på Rondo! Sen har man ju även lyckats knölat in en lång Thomas ravelli i Toyotan då verkstaden lyckats dragit sönder oljefilterhållaren vid servicen!:)Detta sen man hamna i götet!
har ju kört ca 20 år nu kommer inte ihåg alla . men nåra minns man. laga powel ramels bil hemma hos honom . var trevlig å tacksam. hämtat benny andersson .abba. när han krocka på kungsg. gjort starthjälp åt han oxå. hämta en limmo på arlanda halva regeringen irra runt å vänta på ny limmo. kim andersson ett flertal gånger. inger=pippi långstrump krock e18. (lilla gubben stog i stallet hemma när man va liten med prickar kvar) djurgårdens tränare. han garva gott jag hade aik flagga bak i hytten. pandora . ted gärdestad. snus magnus (välkänd gammal bärgare istockholm) mrtowtruck (han har iför sig bärgat mig med) jan carlsson (saschef)
Knut Knutsson i antikrundan:thumbup:
Ja han har jag också bärgat :biggrin: Tankade bensin i diesel Volvo V70
kenta nilsson.hockey proffset. magnus samuellson. världens starkaste man. christe sjögren. bengt allsterlind. hajk
Du menar Wikegård ????
:hail: :crazya: :crazya: Du menar Wikegård ????
Han kanske inte faller under begreppet kändis här i Sverige men väl internationell höjdare. Hur som helst, igår bärgade jag Islands ambassadör i Finland, Hannes Heimisson, som fått problem med växellådan på sin bil. Mycket trevlig person för övrigt.
http://www.iceland.org/fi/svenska/ambassaden/om-ambassaden/ambassador/
Sen har jag även bärgat Kjell Sundvall (regissör) för några år sedan. Även han hade växellådsproblem.
Birkastaden
2008-07-13, 23:59
Måste bara säga, när jag tittar på era inlägg.
Carola har hon behörighet att köra, verkar som alla bärgare har kört henne
vid något tillfälle, eller?
:fou:
bärgat thomas von brömsen och harald treutiger .
riktigt goa gubbar
Måste bara säga, när jag tittar på era inlägg.
Carola har hon behörighet att köra, verkar som alla bärgare har kört henne
vid något tillfälle, eller?
:fou:
Ja, uppenbarligen får hon köra bil. Fast enda gångerna jag sett henne har hon inte kört bil. Däremot båt. Och så har ju hennes son kört bil. Det fick man ju se i skvallerpressen...
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.