Visa fullständig version : Golden Hits
Trackern
2005-12-03, 10:36
Vill bara via forumet uttrycka lite glädje över gårddagen. Hur kul som helst at träffa många av er forumnissar.
Diesel, det var inte igår vi sågs...eller jo nu är det ju det men skitsamma, kul var det. Du såg lika söt ut som vanligt.....dock lite äldre.
Mäster, kul att se dig igen. Vi hördes ju via radion härom dan och du har inte alls gått upp så mycket i vikt som det sägs....
Tack Carita för en kul tillställning!
/Trackern
Jasså.. fest.. och jag var inte bjuden... ska komma ihåg det.... nåja, vad är en bal på slottet..........
Skoja bara, hoppas ni hade kul.....och mår dåligt idag, rätt åt er.
falcken5
2005-12-03, 10:54
ingen inbjudan här heller, :depressed håller med, :tongue: hoppas ni e riktigt bakfulla speciellt diesel.. :biggrin:
Jasså.. fest.. och jag var inte bjuden... ska komma ihåg det.... nåja, vad är en bal på slottet..........
Skoja bara, hoppas ni hade kul.....och mår dåligt idag, rätt åt er.
I
De som rapporterar trafikläget till sbs-radio blev inbjudna att mingla lite på goldens 80tals bar. (vinyl107,mixmegapol,studio107,5,rockklassiker, osv.)
Trackern
2005-12-03, 12:57
I
De som rapporterar trafikläget till sbs-radio blev inbjudna att mingla lite på goldens 80tals bar. (vinyl107,mixmegapol,studio107,5,rockklassiker, osv.)
Jag förstår att du tyckte det var kul att träffas du med.....
Jag förstår att du tyckte det var kul att träffas du med.....
Jag tänkte först skriva någonting om den enda fettökningen jag märkte, men så förstog jag att du skulle ta illa upp då.
Hornet ville ju inte paraka bärgaren på Kungsgatan så jag var ute & fota ist på Polisstationen på Kungholmen där dom hitta nå mystiskt pulver så jag ringde Uffe Karlsson som faktiskt var ovetande om det & kom uppsusande :) Finns att se i Expressen på sidan 29 :) Tack Uffe Karlsson för att du fixa så att bild kom med :thumbup:
//Simon
Lulebjörnen
2005-12-04, 13:15
Hornet ville ju inte paraka bärgaren på Kungsgatan så jag var ute & fota ist på Polisstationen på Kungholmen där dom hitta nå mystiskt pulver så jag ringde Uffe Karlsson som faktiskt var ovetande om det & kom uppsusande :) Finns att se i Expressen på sidan 29 :) Tack Uffe Karlsson för att du fixa så att bild kom med :thumbup:
//Simon
Det mystiska pulvret kallas snö...vanligt förekommande norröver vintertid...även i Sthlm vid sällsynta tillfällen :confused2 ...
...har haft den stora äran att få åka omkring i storstaden i veckan :hail: ...
På Onsdagen snöade det...trafikreportern förklarade mycket pedagogiskt nyttan av att sopa bort snön från biltaket...vid tvära inbromsningar glider snön ner på vindrutan och blockerar sikten varvid det är stor risk att köra på framförvarande bil :eek:...
"-2 bilar har sammanstött vid Aspudden...kön sträcker sej nu till Skärholmen"
På Torsdagen var det 10-...trafikreportern förklarade mycket pedagogiskt nyttan av att fylla på glykol i kylaren...annars kokar motorn...och bilen stannar :eek: ...
"-en bil har fått motorstopp i vänsterfilen vid Aspudden...kön sträcker sej nu till Skärholmen"
dieselmannen
2005-12-05, 17:20
Hej trackern,och tack för senast.
fantastiskt nog är det bara din utveckling som står still,så det är klart att du tycker att jag ser äldre ut..
men jag är lika ödmjuk som alltid,så du kan få se på min rutiga mage nästa gång,det är ett löfte.TROTS att din packade polare(hyrd för kvällen?)försökte få med sig min fästmö hem.(avaktande utvisning på er båda :ajjabajja )
annars var det kul att mingla med grabbarna,det var ett tag sen.
Tack Carita för en jättetrevlig kväll!
Björnen-din lätt överlägsna norrländska attityd är glänsande :smile: du verkar hysa en viss hatkärlek till E4 runt Skärholmen haha.
jag sa ju att du ska höra av dig när du är i regionen,bättring till nästa gång va?
Trackern
2005-12-05, 18:36
Hej trackern,och tack för senast.
fantastiskt nog är det bara din utveckling som står still,så det är klart att du tycker att jag ser äldre ut..
men jag är lika ödmjuk som alltid,så du kan få se på min rutiga mage nästa gång,det är ett löfte.TROTS att din packade polare(hyrd för kvällen?)försökte få med sig min fästmö hem.(avaktande utvisning på er båda :ajjabajja )
annars var det kul att mingla med grabbarna,det var ett tag sen.
Tack Carita för en jättetrevlig kväll!
Björnen-din lätt överlägsna norrländska attityd är glänsande :smile: du verkar hysa en viss hatkärlek till E4 runt Skärholmen haha.
jag sa ju att du ska höra av dig när du är i regionen,bättring till nästa gång va?
Du menar väl inte allvar??? Skulle min odåga till kompis (Norrlänning dessutom) stött på din madame? Herregud... jag är inte förvånad. Undrar om han stötte på Mästers också...
Nåja, det var ju en fin tjej du lockat så klandra honom inte för hårt.
Den stora ruta mitt på, den ska bli spännande att se.
dieselmannen
2005-12-05, 20:50
ja du ser vad alkohol trasslar till det..
men jag är inte långsint(förlåtet-aldrig glömt!)
det kanske är dags för din kompis att prya hos björnen och hans timmerkörande vänner :hihi:
Trackern
2005-12-06, 14:56
ja du ser vad alkohol trasslar till det..
men jag är inte långsint(förlåtet-aldrig glömt!)
det kanske är dags för din kompis att prya hos björnen och hans timmerkörande vänner :hihi:
Det vore en lycka för alla parter.... Du vet väl att det är han som sitter och gör avdrag på era surt förvärvade pengar????
dieselmannen
2005-12-06, 17:36
Jo,han skrävlade om det.
Men det är vi andra som gör avdrag på hans T.E.P så han kanske ska tänka om?
Trackern
2005-12-06, 20:34
Jo,han skrävlade om det.
Men det är vi andra som gör avdrag på hans T.E.P så han kanske ska tänka om?
Kanske någon att pressa av vid Go-carten...? Sen säger man som Senna sa efter smekningen i sidan på Prost och säkrandet av Vm-titeln i och med att Prost bröt "jag såg en lucka"
Förresten, du minns att du tar hand om arrangemanget Go-cart 2006 va?
dieselmannen
2005-12-06, 20:52
självklart,sign me up!
Vi är många som vill köra julskinkan ur dig :thumbup:
vi kan nog sy ihop ett skapligt gäng här verkar det som..
efter helgerna blir väl bra?
sist över linjen - först in på Grodan?
Trackern
2005-12-06, 21:18
självklart,sign me up!
Vi är många som vill köra julskinkan ur dig :thumbup:
vi kan nog sy ihop ett skapligt gäng här verkar det som..
efter helgerna blir väl bra?
sist över linjen - först in på Grodan?
Ta rygg på mig, jag känner vakten. Både på Grodan och på Kronoberg.
Men det var bättre förr.... Norrmalm...det låg bättre till.
dieselmannen
2005-12-07, 06:45
så sant..jag vet ju att du njöt av att "gå i trappan" nere på östra järnvägsgatan.
Centraliseringen har gått alldeles för långt.
tror du att ångesten finns kvar i väggarna nu när det är ett betalhotell?
Caruttah
2005-12-08, 21:06
Vill bara via forumet uttrycka lite glädje över gårddagen. Hur kul som helst at träffa många av er forumnissar.
Diesel, det var inte igår vi sågs...eller jo nu är det ju det men skitsamma, kul var det. Du såg lika söt ut som vanligt.....dock lite äldre.
Mäster, kul att se dig igen. Vi hördes ju via radion härom dan och du har inte alls gått upp så mycket i vikt som det sägs....
Tack Carita för en kul tillställning!
/Trackern
Tack SJälva alla som kom det var en uppslutning långt över vad jag trodde var möjligt !! JAg hoppas att vi kan köra samma race med ÄNNU FLER till våren !! Framför ALlt SORAB oxå ...Svempas osv.
Jag glömde ju bjuda Lisen på Sorab så jag ligger rejält på minus där !
Tack för er support ! // Carita
dieselmannen
2005-12-08, 21:36
Tack SJälva alla som kom det var en uppslutning långt över vad jag trodde var möjligt !! JAg hoppas att vi kan köra samma race med ÄNNU FLER till våren !! Framför ALlt SORAB oxå ...Svempas osv.
Jag glömde ju bjuda Lisen på Sorab så jag ligger rejält på minus där !
Tack för er support ! // Carita
Det är vi som skall tacka fröken!
och att anta av alla blanka ögon i fredags så kan vi mycket väl tänka oss att "mingla" snart igen.
välkommen hit,och du vet väl vad som gäller?
Alla rookies måste bjuda på en saftig historia ur det förflutna,dock inga som helst krav på att jag måste ingå i den historien :hihi:
Trackern
2005-12-09, 12:48
Det är vi som skall tacka fröken!
och att anta av alla blanka ögon i fredags så kan vi mycket väl tänka oss att "mingla" snart igen.
välkommen hit,och du vet väl vad som gäller?
Alla rookies måste bjuda på en saftig historia ur det förflutna,dock inga som helst krav på att jag måste ingå i den historien :hihi:
Å det behöver inte betyda att JAG ska finnas med heller...
VÄLKOMMEN till forumet CaruttaH.
Skriv om mig, skriv om mig!
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.