handdator

Visa fullständig version : Biras nya LT

dieselmannen
2005-12-05, 20:59
nu när bira är yttre befäl så har det byggts en vagn som han kan bossa i :smile:
(detta är ett inlägg i den oändliga serien biras bilar)

birason
2005-12-05, 22:37
nu när bira är yttre befäl så har det byggts en vagn som han kan bossa i :smile:
(detta är ett inlägg i den oändliga serien biras bilar)
Kan nån förklara för mig varför just jag ska drabbas av att införskaffa nya bilar hela tiden :confused2 ??
Dessutom så verkar inte denna särsklit praktisk att använda i bärgning, fast man sover förmodligen betydligt bekvämare i den, men hem, med sovrum har jag redan :thumbup:(fast en o annan tupplur på tvären blir det ibland) .
Alla gnäller o klagar på "min" stackars LT46:a :ajjabajja , ska väl inte sticka under stol med att det skulle kännas mer "macho" att köra cheva eller ännu hellre "riktig" tung lastbil, men annars så är jag överlag nöjd med "bubblan" :love: .
Dessutom så rullar det en likadan på kåren :eek: , ja faktiskt, för om man kollar in chassiekomponenter på bubblan så sitter den där MB-stjärnan överallt, dvs LT/sprinter = "same shit, different name", fast jag tycker egentligen inte att den e "shit".

Hittade följande "kusin" i Södertälje, om ägaren till denna har några invändningar är han välkommen att pm:a, ber här om ursäkt för att jag tog mig friheten att fotografera den, men det fanns ingen i huset att fråga om det var ok.

Jag är i alla fall inte ensam om att köra udda bärgare :party: .

dieselmannen
2005-12-05, 22:41
Bira skall gifta sig!se bröllopsfotot högre upp på sidan :hihi:
Du får hänga med till madame kerstin på svensexan tjohoo

Hornet
2005-12-05, 22:45
Tror att det finns en i uppsala me?

273
2005-12-06, 13:14
Kan nån förklara för mig varför just jag ska drabbas av att införskaffa nya bilar hela tiden :confused2 ??
Dessutom så verkar inte denna särsklit praktisk att använda i bärgning, fast man sover förmodligen betydligt bekvämare i den, men hem, med sovrum har jag redan :thumbup:(fast en o annan tupplur på tvären blir det ibland) .
Alla gnäller o klagar på "min" stackars LT46:a :ajjabajja , ska väl inte sticka under stol med att det skulle kännas mer "macho" att köra cheva eller ännu hellre "riktig" tung lastbil, men annars så är jag överlag nöjd med "bubblan" :love: .
Dessutom så rullar det en likadan på kåren :eek: , ja faktiskt, för om man kollar in chassiekomponenter på bubblan så sitter den där MB-stjärnan överallt, dvs LT/sprinter = "same shit, different name", fast jag tycker egentligen inte att den e "shit".

Hittade följande "kusin" i Södertälje, om ägaren till denna har några invändningar är han välkommen att pm:a, ber här om ursäkt för att jag tog mig friheten att fotografera den, men det fanns ingen i huset att fråga om det var ok.

Jag är i alla fall inte ensam om att köra udda bärgare :party: .Vet att det där är bosse kardebys bil! Han bryr sig nog inte! :smile:

JOCKE Z
2005-12-08, 16:55
Falck I Uppsala Har En Sprinter

Lulebjörnen
2006-01-03, 15:00
Bira skall gifta sig!se bröllopsfotot högre upp på sidan :hihi:
Du får hänga med till madame kerstin på svensexan tjohoo

...ställer pastor Green upp som bröllopsförrättare? :confused2 ...
...två av samma sort :scared: ...

birason
2006-01-03, 22:22
...ställer pastor Green upp som bröllopsförrättare? :confused2 ...
...två av samma sort :scared: ...
Pastor Green kan somna om, separation innan giftermål, om sex timmar sitter jag i en Scania (högerstyrd, dessvärre)............................