dieselmannen
2005-02-25, 02:05
hallo there boys and girls.
ni kanske har läst mitt inlägg om snobbar på lidingö för ett tag sen? idag träffade jag en till..fast en trevlig (finns dom?) jag fick en starthjälp på en
cadillac cts i ett garage på hotel Foresta.jag hinner dit före kunden som kommer glidande i en cayenne-jeep! han säger glatt:Häng på ner i garaget.
Tre våningar senare(trångt) så står vi vid hans bil.då säger han att det är synd att jag inte har nycklarna med mig till grannbilen,den går som fan!
jaha säger jag och ser mig omkring.och se där.i mörkret står en feting och glänser.Den här har jag just köpt,säger killen.En Bentley continental gt-flånkans ny.
wow,jag menar bilen är skitsnygg:jaha så den här hissar iväg säger jag.
ja för fan kläcker han ur sig,den är snabbare än mina ferraribilar!!!
jag vänder mig om och---javisst där står en F50 och en 328--cool.
vad kostar Bentleyn frågar jag.
enkommasju mille säger han och garvar...
hos vissa sitter det inte fast.
vi ses till bingolotto :banghead:
ni kanske har läst mitt inlägg om snobbar på lidingö för ett tag sen? idag träffade jag en till..fast en trevlig (finns dom?) jag fick en starthjälp på en
cadillac cts i ett garage på hotel Foresta.jag hinner dit före kunden som kommer glidande i en cayenne-jeep! han säger glatt:Häng på ner i garaget.
Tre våningar senare(trångt) så står vi vid hans bil.då säger han att det är synd att jag inte har nycklarna med mig till grannbilen,den går som fan!
jaha säger jag och ser mig omkring.och se där.i mörkret står en feting och glänser.Den här har jag just köpt,säger killen.En Bentley continental gt-flånkans ny.
wow,jag menar bilen är skitsnygg:jaha så den här hissar iväg säger jag.
ja för fan kläcker han ur sig,den är snabbare än mina ferraribilar!!!
jag vänder mig om och---javisst där står en F50 och en 328--cool.
vad kostar Bentleyn frågar jag.
enkommasju mille säger han och garvar...
hos vissa sitter det inte fast.
vi ses till bingolotto :banghead: