handdator

Visa fullständig version : Kuddkrig!

Trackern
2006-01-13, 14:51
Det smiter omkring ett litet rykte om en luftkudde som träffat någon i roten...

Någon som känner på sig vem det gäller och hur mår du i så fall? :eek:

Mäster
2006-01-13, 18:34
luftkudde??? Fråga hellre om träklossen som låg på kudden..

Trackern
2006-01-13, 18:36
luftkudde??? Fråga hellre om träklossen som låg på kudden..

Aj fan, var det så illa. En radioledare nämde det där .

Bärgarn 139
2006-01-14, 13:30
Det finns en bärgare i stockholm som nu bytt smeknamn och numera går under psedonumen "Klossen" ....

Hornet
2006-01-14, 14:31
Aj fan, var det så illa. Allas vår husmor Marre snattrade på om det här och hon var väldigt orolig. Hon glömde att nämna träklossen dock...

Är det därför det är lite lugnt på forumet nu då?

Ja det var jag :dead: Får se när jag har tid att lägga upp bilden på skallen efter smällen. Ont ja! Märke i huvudet ja! Groggy ja! :banghead: Det var tur och väldigt bra att Marre ringde och hörde hur det var med mej. skönt när radiopersonalen har lite koll och bryr sig när man man är ute så det inte slutar med att man ligger någonstans och inte kan röra sig när man jobbar, det tackar jag för :thumbup: Nu måste jag jobba vidare :depressed

birason
2006-01-14, 16:39
skönt när radiopersonalen har lite koll och bryr sig när man man är ute så det inte slutar med att man ligger någonstans och inte kan röra sig när man jobbar, det tackar jag för
Va sjutton nu då, vad hände, alltså, hur gick det till?

Skönt att du klara dig i alla fall!

Trackern
2006-01-14, 16:49
Ja det var jag :dead: Får se när jag har tid att lägga upp bilden på skallen efter smällen. Ont ja! Märke i huvudet ja! Groggy ja! :banghead: Det var tur och väldigt bra att Marre ringde och hörde hur det var med mej. skönt när radiopersonalen har lite koll och bryr sig när man man är ute så det inte slutar med att man ligger någonstans och inte kan röra sig när man jobbar, det tackar jag för :thumbup: Nu måste jag jobba vidare :depressed

Kanske vårt arbete tillsammans med Kåren gällande data i bil får sitt första tillbehör redan innan lanseringen. Ett "överfallslarm" att ha i skärpet eller liknande, kopplat till bilen. Vips så får vi din position även om du fått BRIO klossen i truten och inte kan prata. Just push the button dude!

Nåja, det är ju skönt att vi ska få en rätsida på det här fallet snart. Jag väntar med spänning!

Mäster
2006-01-14, 17:52
Va sjutton nu då, vad hände, alltså, hur gick det till?
En träkloss (eller vilket föremål som helst) på en airbag kan ju orsaka hemska skador när den utlöser.
Skönt att du klara dig i alla fall!
AIRBAG??? nä ingen airbag.
Tuffa killar använder ingen domkraft längre, Dom har luftkuddar.
Den sortens kuddar på snö har en benägenhet att vilja halka undan,ska man dessutom balansera en träkloss ovanpå!!!!
JA vi är glada att det inte slutade ännu värre.

birason
2006-01-14, 18:05
AIRBAG??? nä ingen airbag.
Tuffa killar använder ingen domkraft längre, Dom har luftkuddar.
Den sortens kuddar på snö har en benägenhet att vilja halka undan,ska man dessutom balansera en träkloss ovanpå!!!!
JA vi är glada att det inte slutade ännu värre.
Aj, jaha en sån där bamsekudde, då förstår jag lite mer. Ja, då var det väl för väl att det inte gick mer illa då!
Kan tänka mig att effekten blir lite som när man kör på en fotboll med bilen (dom poppar iväg grymt!!)....

gjorde det en gång på Björnvägen här hemma, killen stod på trottoaren och jag tänkte att jag skulle peta tillbaka bollen när jag passera....... :smile:

fick till en grymt ren träff.... :thumbup: så bollen for iväg som skiten ur en kanin....... :eek:

och knäckte näsan på pöjken :screama: .

Pinsamt va de o följa honom hem o förklara vad som hänt......... :hail:

Numera håller sig bollspelande barn undan när jag kommer, men jag tror inte jag ska köra på fler bollar........ :rolleyes:

Hornet
2006-01-19, 21:13
Och här är bilden :depressed

stoffe
2006-01-19, 21:15
Aj aj, kanske varit bättre om kudden som klossen låg på träffat dig istället...

falcken5
2006-01-23, 21:43

skönt att bluetoothen klarade sig i alla fall :crazya: :thumbup:

Lulebjörnen
2006-01-28, 18:03

Vart tog den prydlige unge mannen som körde cheva vägen ??? :eek:

Vart kom den här mindre prydlige mannen som ser ut som saxad ur efterlyst i från ??? :scared:

Välkommen in på herrarnas avdelning...kvalitetsstämpel i pannan å allt..."legitimerad tungbärgare" :biggrin: ...

dieselmannen
2006-01-28, 18:35
Vart tog den prydlige unge mannen som körde cheva vägen ??? :eek:

Vart kom den här mindre prydlige mannen som ser ut som saxad ur efterlyst i från ??? :scared:

Välkommen in på herrarnas avdelning...kvalitetsstämpel i pannan å allt..."legitimerad tungbärgare" :biggrin: ...

Lika som bär...

Hornet
2006-02-01, 19:18
Den till vänster är efter en hård natt i bärgan :biglaugh: