Visa fullständig version : Något kul som hände idag då?
Nåt roligt som hände idag? Berätta...
Hornet bärgade Lexus som nån rik person inte fattade är en stadsjeep eller hur var det?
/Nitrous
Bärgarn 139
2005-02-12, 13:44
Det är inte alla dagar som det händer något roligt.... :banghead: :banghead: tyvärr
Ja i dag är man mör 15 timmar har man jobbat nu och det har fan varit jobb hela tiden
dieselmannen
2005-02-16, 21:53
jag står och håller på med en låsöppning på p-däcket lidingö centrum.hur man än ställer bärgaren så står man i vägen för någon,eller hur?först kommer en tjej fram och frågar vänligt om jag har lust och flytta på bärgaren.javisst säger jag och gör honnör.sen kommer en riktig överklasskryssare i fet päls inne i ett moln av parfym.hon tittar bara nedlåtande på mig och säger: flytta på den där,jag har bråttom till jobbet. då växer hornen ut :angry: och jag säger.jag är redan på jobbet och du glömde ju det magiska ordet.kärringen ser ut som ett surt frågetecken,och jag tillägger; SNÄLLA heter det.Segern är min,och hon fick puttra på tomgång tills jag var klar :party:
jag står och håller på med en låsöppning på p-däcket lidingö centrum.hur man än ställer bärgaren så står man i vägen för någon,eller hur?först kommer en tjej fram och frågar vänligt om jag har lust och flytta på bärgaren.javisst säger jag och gör honnör.sen kommer en riktig överklasskryssare i fet päls inne i ett moln av parfym.hon tittar bara nedlåtande på mig och säger: flytta på den där,jag har bråttom till jobbet. då växer hornen ut :angry: och jag säger.jag är redan på jobbet och du glömde ju det magiska ordet.kärringen ser ut som ett surt frågetecken,och jag tillägger; SNÄLLA heter det.Segern är min,och hon fick puttra på tomgång tills jag var klar :party:
Underbart, mera sånt :hail:
Jag och simon stod och bärgade en bil på Surbrunsgatan i city, när vi hör en hög smäl vi springer ner och ser att det är en Merca som kört på en parkerad bil och försöker att dra. Han kör fast i snön så han försöker att gå därifrån som inget har hänt, vi kommer ner och känner att han luktar sprit. Då ringer polisen om ett annat ärende så jag säger att jag behöver en polis dit det tog 1 min så var dom där och föraren gripen. :ajjabajja
iceman1975
2005-02-17, 20:01
han luktar sprit. Då ringer polisen om ett annat ärende så jag säger att jag behöver en polis dit det tog 1 min så var dom där och föraren gripen. :ajjabajja
Ahh..Sånt är KANON!!! :hail:
Bärgarn 139
2005-02-18, 18:29
Ni har allt det roliga.....
Det går för länge mellan de roliga händelserna, även fast jag håller med om att är man i ett garage eller köpcentrum så går det inte att "gömma" bärgarn utan att någon inte kommer ut..... Murphys lag
..... ringer polisen om ett annat ärende så jag säger att jag behöver en polis dit det tog 1 min så var dom där och föraren gripen. :ajjabajja
Du är min hjälte!!! :hail: :kiss: :krama: :thumbup:
........... SNÄLLA heter det.Segern är min,och hon fick puttra på tomgång tills jag var klar :party:
Underbart!!! :biggrin: :hail: :kiss:
Bärgarn 139
2005-02-21, 12:55
Nu är dett nattpass idag, då brukar alltid något kul hända.
Återkommer med berättelse om så blir fallet....
Samson Falck 44
2005-03-05, 16:50
Fick en bärgning kl 7 imorse på en taxi i nacka. drog upp han ur diket o reflekterade samtidigt över att det låg en massa skit över hela vägen (allt mellan himmel o jord) frågade chaufören om det var han som släpat fram både granris o pinnar o jord etcetc.. o då visade det sig att han stått där sen kl 03:00 o försökt få loss bilen själv!! :fou: 4 timmar blankt! o sen bestämma sig för att ringa bärgare :party: O så den vanliga kommentaren! *rycker på axlarna o sträcker ut händerna i luften* jag bora koörde! :biggrin:
Bärgarn 139
2005-03-06, 14:05
mmm känner igen det där. Taxi-förare har svårare att ringa bärgare än gemeneman. De skall helst försöka ett par timmar på egen hand först. Har varit på ett par sådana där också. Man blir minst sagt förvånad när man ser vad de försökt med.... *suck*
bergarkungen
2005-03-09, 17:04
låg bakom en citroen och passerade högfjällshotellet en dag hade kört jävligt länge. Denna citroen kommer på att han ska svänga, men försent han kör av vägen. Så jag stannar och drar upp honom ,när jag är klar med uppdragningen
så kommer han fram och sticker en tjuga i fickan på mig och säger det är bra så :fou: .I ett sånt tillfälle när man har krånglat ett helt dygn med idioter så blir man
rätt så förbannad :angry: jag ger tillbaka tjugan till idioten lägger ur handbromsen rullar ner bilen i diket tackar för mig. Sen ringer jag alla kollegor och talar om att det står en citroen i diket utan pengar han fick skotta snö i 4 timmar efteråt.Nästa gång uppskattar han nog hjälpen bättre :hihi:
Bärgarn 139
2005-03-09, 17:06
:party: :party: :party:
*asgarv*
Kallt gjort.
Fan gubbar o gummor. Skapa en ny tråd för såna här goa historier varje gång istället för att fylla på den här. På så sätt blir det mer aktivitet och varje tråd får sin prägel.
Såna här trådar har annars en förmåga att bli oändligt långa och ingen orkar till slut kommentera nåt eftersom samma kommentar redan förkommer tretton gånger tidigare.
Så skriv nya trådar så tangentbordet glöder :krama:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.