Visa fullständig version : vem blir först?
dieselmannen
2005-02-26, 12:42
jaha vem blir först med den här fronten då? ser kaxigt ut va?
Jag lär inte få någon ny bil i år
Vad tror du diesel? passar den på en sprillans FL6a? :smile:
dieselmannen
2005-02-26, 14:50
näe till din nya bil har jag en fin gammal front från en trabe-volvo.
sen kommer alla att se när du kommer glidande.
If it’s true that we are here to help others, then what exactly are the others here for?
Lodbrock
2005-02-27, 13:24
Visst fan e det en Caddilac??? I så fall ska jag be min förbannade far (svärfar) att ta reda på alla tekniska data om den. Han e ordförande i Caddilac club Sweden. Kanon bil för övrigt men inget klår Lodbrock 153. Den kompletta garageterrängtungbärgaren ever!!!! :party: :party: :party:
dieselmannen
2005-02-27, 15:18
det vi gillar mest hos dig Lodbrock,är din absolut ödmjuka framtoning :smile:
men visst är det en cool truck det där!!men personligen tror jag att någon har bytt front bara.men den ser ju lite lyxig ut
Uffe me bärgarn
2005-02-27, 15:34
Hmm,e inte det den nya 3500:an ?? Daewoo har ju blivit chevrolet & om ja inte har hört alldeles galet så kommer dom nya pickisarna(F.D.cheva) o heta cadillac! Som sagt,ja e inte säker har bara hört det ryktas... =)
Bärgarn 139
2005-02-27, 20:52
Tja, med en crewcabhytt på den så skulle den bli lite av en lyxvagn....
Men man kan ju bara drömma om garagen de har "over there" där man kan köra med de där bilarna.... inget man trycker in i ett hål i väggen på Östermalm direkt....
dieselmannen
2005-02-27, 23:18
Vi var ett gäng som besökte mässan i Florida för några år sedan.
(här är länken,kan varmt rekomenderas)http://www.floridatowshow.com/
vi åkte runt lite och hamnade på ett köpcentrum modell gigant,vi svängde in i garaget och parkerade i en ruta.där kunde man öppna alla dörrarna på en full.size jänkare och ändå var det några dec, kvar till linjen :yesnod:
Och när vi åkte därifrån var det bara att svänga vänster och gasa,inte 4 omtag som man är van vid hemma :fou:
Bärgarn 139
2005-03-01, 19:12
Några planer på ett återbesök?
Visst fan e det en Caddilac??? I så fall ska jag be min förbannade far (svärfar) att ta reda på alla tekniska data om den. Han e ordförande i Caddilac club Sweden. Kanon bil för övrigt men inget klår Lodbrock 153. Den kompletta garageterrängtungbärgaren ever!!!! :party: :party: :party:
Ser faktiskt ut som en cadillac Escalade eller vad dom nu heter, hm
Jag skulle tippa på att det är en Escalade front på en Cheva pickis, det är ett ganska vanligt "custom" trick!
/blue
Vill också ha claddilack grill! undra hur det skulle se ut på en gammal silverado! :crazya:
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.