handdator

Visa fullständig version : Sopbil

Chrille Kran
2006-03-08, 19:26
Körde förbi en ssbt bärgare på E4 norrgående i Tisdags med en liten ragn sell sopbil som gick på tvären bakom bärgaren.
Någon som vet vad som hänt med den? :confused2

ssbt171
2006-03-08, 22:03
Körde förbi en ssbt bärgare på E4 norrgående i Tisdags med en liten ragn sell sopbil som gick på tvären bakom bärgaren.
Någon som vet vad som hänt med den? :confused2
jo det var så att en av våra bärgare skulle hämmta en sopbil som hade tappat kardan.
han ser sopbilen och åker för att vända när han kommer tillbaka så står sopbilen i diket och en bil står där toksmäld.
när olyckan är avklarad så drar han upp sopbilen som vist var lite dålig.
så det var nog den du såg..

Maciej EVO VI
2006-03-09, 10:19
jo det var så att en av våra bärgare skulle hämmta en sopbil som hade tappat kardan.
han ser sopbilen och åker för att vända när han kommer tillbaka så står sopbilen i diket och en bil står där toksmäld.
när olyckan är avklarad så drar han upp sopbilen som vist var lite dålig.
så det var nog den du såg..
Jag såg sopbilen när jag åkte på lunch, när jag kom tillbaka var vägen avspärrad och det bärgades för fullt.

Fattar inte hur folk lyckas, sopbilen stog ju i vägrenen på Kymlingelänken ändå lyckas någon braka rakt in i den bakifrån. Vet någon hur det gick till?

ssbt171
2006-03-09, 17:39
Jag såg sopbilen när jag åkte på lunch, när jag kom tillbaka var vägen avspärrad och det bärgades för fullt.

Fattar inte hur folk lyckas, sopbilen stog ju i vägrenen på Kymlingelänken ändå lyckas någon braka rakt in i den bakifrån. Vet någon hur det gick till?

ja folk tycks inte ha några ögon längre för det fanns inga bromms spår heller. :confused2

Chrille Kran
2006-03-11, 01:38
lite dålig? den såg ut att ha fått fågelinfluensan eller något annat spännande!