Visa fullständig version : Sökes
Söker en representant från varje bärgningsbolag i Stockholm, som kan tänka sig att vara med på ett möte, angående säkerhet på vägen. Tid för mötet kommer att bli fastställt efter att vi har snackat ihop oss! Mötet kommer bla att vara med LKC. Är tacksam för snabba svar, då detta måste göras nåt åt NU!!!! De som kan tänka sig att vara med ring mig, Jonny 073-391 82 73.
Söker en representant från varje bärgningsbolag i Stockholm, som kan tänka sig att vara med på ett möte, angående säkerhet på vägen. Tid för mötet kommer att bli fastställt efter att vi har snackat ihop oss! Mötet kommer bla att vara med LKC. Är tacksam för snabba svar, då detta måste göras nåt åt NU!!!! De som kan tänka sig att vara med ring mig, Jonny 073-391 82 73.
Som sagt behöver nån från Falck,ass.kåren och ssbt och även svempas för den delen! dessa personer bör vilja hålla i informationen och kunna föra sin talan för bärgare ej firman!Då detta gäller bärgare oavsett färg på bilen! :yesnod:
då behöver vi BARA en falck,svempa och ass.kåren! Kom igen nu! var inte blyga nån måste det ju finnas på varje företag som kan känna sig manad!
Upp till kamp nu! :thumbup:det borde vara anstormning till detta eller?
HALLÅ!
Nån måste vara intresserad från både Falck och ass.kåren att kunna medverka på möte angående säkerheten på väg! Om inte nån här inne så kan ni väl prata med era kolleger!Det börjar brådska nu!!!!!!! :fakta:
chris_75
2006-03-15, 16:46
Jag kan företräda Ass.Kåren 073-7307930
Jag kan företräda Ass.Kåren 073-7307930
:thumbup: Kanon nu e det bara en från Falck kvar! kom igen nu!
vBulletin® v3.6.4, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.