handdator

Visa fullständig version : Har gjort en liten film

Emil_Helsingborg
2006-03-18, 19:40
med bilder från olyckan i fjärås Den 7 november förra året och dom olika manifestationerna som gjordes runt om i landet.

Download spegel av SOS-Stockholm.
Klicka HÄR eller högerklicka och väl "spara mål som" (http://www.sos-stockholm.se/filmer/ett_minne_till_en_av_oss.wmv)

och länken från vägverkets hemsida där jag har tagit några av texterna i film ifrån. http://www.vv.se/templates/page2_2____424.aspx

kan vara lite sorglig för känsliga personer.

Edit av Nitrous: Har lagt till en downloadspegel av SOS-Stockholm :-)

273
2006-03-18, 21:15
Kanon film!!! All heder åt dig!! Mycket fint gjort!!! Kan bara komma på beröm! :goodwork: :goodwork: :goodwork: :goodwork: :goodwork: :goodwork:

bil499-hbg
2006-03-19, 06:57
med bilder från olyckan i fjärås Den 7 november förra året och dom olika manifestationerna som gjordes runt om i landet.

http://rapidshare.de/files/15717759/ett_minne_till_en_av_oss.wmv.html kan vara lite mer komplicerad att ladda hem, men kollar man ordendligt så klarar man det.

testa denna också men den kan krångla. http://www.freewebs.com/karenhbg/ett%20minne.wmv

och länken från vägverkets hemsida där jag har tagit några av texterna i film ifrån. http://www.vv.se/templates/page2_2____424.aspx

kan vara lite sorglig för känsliga personer.
bra film emil !!! :goodwork: :goodwork: :goodwork: :goodwork: :goodwork: :goodwork: jag är en lycklig pappa till emil som har varigt med sen födslen :rollbaby: med bärgning i blodet i januari 2005 sa han att han inte kulle bli någon jävla bärgare men det tvivlar jag nu starkt på med det brinande intrese för yrket som han har, två år till så då är det "B" kortet som ligger fint i plånboken och emil med ett lende då vet jag vad han kommer att göra presis som sin far och min far = vara bärgare , jag har många storys om emil i mitt minne som stolt pappa när han varigt ute och bärgat med olika förare av bärgarna som han ej själv fått köra där han bärgat och föraren ståt en bit i från och tittat på när emil bärgat och lastat både tungt och lätt , tack emil "ps emil blir 16 år den 15 maj ds"

Mäster
2006-03-19, 08:41
UNDERBART JOBB "grabben"
Jag fick en klump i halsen när jag såg filmen, vilket jobb du gjort.

Nissemannen
2006-03-19, 09:23
Den var verkligen jättebra!!

Rörd till tårar.....

mrnofear
2006-03-19, 13:02
du har verkligen gjort ett toppen jobb

Miks
2006-03-19, 13:50
Kanon :thumbup:

bod178
2006-03-19, 14:21
Kanonjobb, denna borde man få ut på tv så kanske folk får sig en tankeställare. Man blev verkligen rörd av den. :thumbup:

birason
2006-03-19, 14:28
All heder till dig och det jobb du lagt ner för att göra denna film :thumbup:

Johansson
2006-03-19, 14:48
:yesnod: :yesnod: :yesnod: :yesnod: SKITBRA GJORT EMIL :hail:

495
2006-03-19, 15:30
Helt klart kanon fint jobb Emil :thumbup: . Tänk att få in det på "anslagstavlan" på SVT. Tror en hel del människor vaknat upp då.

jockebärgare
2006-03-19, 15:34
kanonbra , där slår du väl pappa på fingarna :thumbup:

Reine
2006-03-19, 16:28
All heder åt dig för denna fina film :thumbup: :thumbup: :yesnod:

Tungbärgare 302
2006-03-19, 17:28
Finner inga ord bra gjort :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

kango
2006-03-19, 18:48
:thumbup: Kanon bra gjort

Nitrous
2006-03-19, 20:17
Sos-Stockholm har ordnat en mirror för filmen

Se första inlägget.

Till trådskaparen: Om du känner för det så kan du ta bort "rapidshare" länkarna och bilderna så hostar sos-stockholm filmen för download.

Martin vxj
2006-03-19, 21:19
Bra gjort.. Ska gå och torka tårarna. :azcrying:

Emil_Helsingborg
2006-03-19, 21:37
Sos-Stockholm har ordnat en mirror för filmen

Se första inlägget.

Till trådskaparen: Om du känner för det så kan du ta bort "rapidshare" länkarna och bilderna så hostar sos-stockholm filmen för download.

tackar så mkt för hjälpen :thumbup:

zerial
2006-03-19, 22:17
Mycket bra!

killen i 363
2006-03-19, 23:03
Tack det var det bästa jag sett en kanon film all heder till er detta skull länkas vidare till media kanon

TobbeE_87
2006-03-20, 00:45
Mycket bra film som värkligen får en att tänka efter.
Ledsam& sorglig men det är väl det som krävs för att man ska förstå allvaret i det hela.

Tycker även att den här filmen vore något för trafikskolorna att visa i samband med teoriutbildningen, du får skicka den till
str(sveriges trafikskolors riksförbund) www.str.se

Återigen, mycke bra jobbat med filmen, blir nästan gråtfärdig när man tänker på den :thumbup:

Kalle_tingström
2006-03-20, 11:45
Mycket bra gjort me filmen, de behöv verkligen att vi tar upp problemet med att arbeta vid vägen, själv läser jag till ambulanssjukvårdare och vi har fått se en del av statistiken ambulansen och räddningstjänsten för på olcyker eller incidenter som hänt vid arbeten o olyckor, vi måste öka förståelsen hos bilisterna innan vi får ett ytterligare dödsfall :S /// Kalle

Emil_Helsingborg
2006-03-20, 20:26
Mycket bra gjort me filmen, de behöv verkligen att vi tar upp problemet med att arbeta vid vägen, själv läser jag till ambulanssjukvårdare och vi har fått se en del av statistiken ambulansen och räddningstjänsten för på olcyker eller incidenter som hänt vid arbeten o olyckor, vi måste öka förståelsen hos bilisterna innan vi får ett ytterligare dödsfall :S /// Kalle

håller med dig på det med att bilisterna måste börja tänka sj o inte vi till dom .. jag gjorde filmen för att när jag satt och tittade på sidan www.olycka.se så tänkte jag göra ettt litet bild spel till ett skolarbete. men så blev det en liten sorglig film i stället men det kanske e bättre för så kommer jag kanske få ett fint betyg i skolan plus ett par lärare som kanske får ta en funderare.

kloderik
2006-03-20, 20:55
veldig bra film!! skal spre den rundt i Norge.. -Noe for Ørn å legge et lite link på sin hemsida - som stort sett har bergarbesøk?? :hail:

Barve
2006-03-20, 21:12
Ruggit bra gjort!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Miks
2006-03-20, 22:13
Men vad ni en gör så sprid inte denna film ännu!
Den innehåller Copyright skyddat matriel som jag har rätt att använda dock inga andra än undertecknad. Jag håller på och begär att även Emil ska få använda de bilder som Copyright skyddade. Så för att det inte ska bli några fel eller krav på Emil så håll filmen HÄR tills allt är klart. :ajjabajja
OCH LÄGG INTE UPP DEN PÅ NÅGRA ANDRA SIDOR

kloderik
2006-03-20, 23:54
Helt ok... skal holde tilbake !! Men konseptet og filmen var enormt bra!!
-et godt stykke arbeid...
- og det var nok fler som satt med en eftertanke etter å ha sett den ...

putte
2006-03-21, 00:58
håller med dig på det med att bilisterna måste börja tänka sj o inte vi till dom .. jag gjorde filmen för att när jag satt och tittade på sidan www.olycka.se så tänkte jag göra ettt litet bild spel till ett skolarbete. men så blev det en liten sorglig film i stället men det kanske e bättre för så kommer jag kanske få ett fint betyg i skolan plus ett par lärare som kanske får ta en funderare.
Mycket bra gjort och tänkvärt får vi hoppas....

658
2006-03-21, 11:56
Ja mycket bra!!!

Johan
2006-10-10, 10:05
Väldigt bra Film borde försöka sprida den så många kan se den.. Man blir väldigt rörd

Miks
2006-10-10, 18:34
Men vad ni en gör så sprid inte denna film ännu!
Den innehåller Copyright skyddat matriel som jag har rätt att använda dock inga andra än undertecknad. Jag håller på och begär att även Emil ska få använda de bilder som Copyright skyddade. Så för att det inte ska bli några fel eller krav på Emil så håll filmen HÄR tills allt är klart. :ajjabajja
OCH LÄGG INTE UPP DEN PÅ NÅGRA ANDRA SIDOR

Det är inte ok att sprida denna film!
Vi kan ha den här men INTE sprida filmen :ajjabajja

Roger
2006-10-15, 00:55
Bra film.....

Mvh

Roger