Söker jobb i Stockholm
Hej
Jag ska försöka med konststycket att presentera mig utan att tala om vem jag är. Hoppas ni ursäktar. Anledningen är att jag är intresserad av att jobba som lättbärgare men eftersom jag har ett jobb idag och inte vill komma på kant med min nuvarande arbetsgivare vill jag vara lite diskret.
Jag har haft körkort i drygt 20 år och har BC för närvarande. Jag bor i norra Stockholm och jobbar i fordonsbranschen, men inte bakom ratten. Jag har teknisk erfarenhet från yrkesplugget och mina jobb vad gäller mekande och teknik. Ett stort teknikintresse finns och jag är tillräckligt nyfiken för att ha tagit reda på hur intressanta grejjer funkar. Jag kör över 3000 mil per år och har kört skadefritt (och bötesfritt) de senaste 19 åren. Efter 6 år på nuvarande tjänst vill jag ha nya utmaningar och känner ett stort behov av att ha ett mer rörligt jobb än det jag har idag.
Jag tror det skulle vara vettigt att få känna på jobbet i lite mindre portioner under en period typ jobba extra eller så. Dels för min egen, men också för min nya arbetsgivares skull. Då får man en chans att känna på varandra ordentligt. Problemet är ju att jag inte är ledig på normal arbetstid och behöver hitta alternativa lösningar. Jag är dock inte främmande för att ta ledigt ibland ifall det behövs.
Jag håller på att ringa runt till några av åkarna men skulle vara tacksam ifall någon hojtar till ifall det finns en öppning någonstans. PMa mig här på forumet eller lämna ett telefonnummer som jag kan ringa så hör jag av mig å det snaraste.
Med vänlig hälsning och tack på förhand
/I