Citat:
Ursprungligen postat av Emil_Helsingborg
Nu bytar jag kamera märke !
har blivit så illa bemöt av nikon stockholm varje gång jag har fått skicka nått till dem så nu e jag trött på det. Så nu tar jag och bytar till Canon Eos 5D mark II!
Men som sagt den kameran är ju inte gratis så ska sälja alla mina nikon prylar !
1. D300 hus med kartong och allt, har gått runt 10k exponeringar och är just nu hos nikon på stor service så blir som ny när den är tillbaka
Mitt Pris blir 9500kr eller hbj !
2. AF-S 17-55 f/2.8 i väldigt bra skick genomgången för någon månad sedan hos lasses
Mitt Pris 8500kr eller hbj ! tyvärr ingen kartong då jag köpte den begagnad och jag är andra ägaren
3. AF-S 35 f/1.8 i totalt nyskick nästintill aldrig använt med kartong och kvitto från mediamarkt
Mitt pris 1800kr eller hbj !
4. SB-900 blixt i nyskick inte mycket använd ! kartong och tillbehör
Mitt pris 3500kr eller hbj !
5. 2st SB-800 i nyskick inte heller dem särskilt använda, kartong och tillbehör
Mitt Pris är 2500 kr ST ! eller hbj! 1ST REDAN SÅLD !
Tar inte emot nått prut. Skickas mot postförskott och köparen står för frakten eller möts i Helsingborg
|
Synd att du har blivit dåligt bemött av Nikon, googla lite om hur canins service fungerar innan du byter prylar.
Jag har använt mig av lasses kameraservice som är helt grymma när det gäller service. Tog fem dagar för dom att fixa min D3a när den gick i golvet, då menar jag fem dagar från att jag skickade den tills att jag hämtade den på posten.