SOS-Stockholm.se - Sveriges bästa Onlinesnack för Bärgare & Räddningspersonal
                   Forumet  »  Chat  »  Bildgalleri  »  Garaget  »  Regler  »  Min Profil  »  Sök  »  Sök Medlem  »  Registrera  »  Kontakta oss  » 

Gå tillbaka   SOS-Stockholm.se - Sveriges Största bästa onlinesnack för Bärgare och Räddningspersonal > Köpes - Säljes - Bytes > Säljes

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-03-10, 10:17   #1
Emil_Helsingborg
Emil Nilsson 499/495/469

Emil_Helsingborgs avatar

Reg.datum: Oct 2005
Skicka ett meddelande via MSN till Emil_Helsingborg
Standard Nikon D300 + 17-55 f/2.8 + AF-S 35mm f/1.8 + SB-900 blixt + SB-800 blixt

Nu bytar jag kamera märke !

har blivit så illa bemöt av nikon stockholm varje gång jag har fått skicka nått till dem så nu e jag trött på det. Så nu tar jag och bytar till Canon Eos 5D mark II!

Men som sagt den kameran är ju inte gratis så ska sälja alla mina nikon prylar !

1. D300 hus med kartong och allt, har gått runt 10k exponeringar och är just nu hos nikon på stor service så blir som ny när den är tillbaka

Mitt Pris blir 9500kr eller hbj !

2. AF-S 17-55 f/2.8 i väldigt bra skick genomgången för någon månad sedan hos lasses

Mitt Pris 8500kr eller hbj ! tyvärr ingen kartong då jag köpte den begagnad och jag är andra ägaren

3. AF-S 35 f/1.8 i totalt nyskick nästintill aldrig använt med kartong och kvitto från mediamarkt

Mitt pris 1800kr eller hbj !

4. SB-900 blixt i nyskick inte mycket använd ! kartong och tillbehör

Mitt pris 3500kr eller hbj ! SÅLD!

5. 2st SB-800 i nyskick inte heller dem särskilt använda, kartong och tillbehör

Mitt Pris är 2500 kr ST ! eller hbj! BÅDA SÅLDA !

Tar inte emot nått prut. Skickas mot postförskott och köparen står för frakten eller möts i Helsingborg

Uppdaterad -> http://emilnilsson.se/

Senast redigerad av Emil_Helsingborg den 2010-03-10 klockan 12:47.
Emil_Helsingborg är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 11:45   #2
blue
VälBärgad ?

blues avatar

Reg.datum: Jun 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emil_Helsingborg Visa inlägg
Nu bytar jag kamera märke !

har blivit så illa bemöt av nikon stockholm varje gång jag har fått skicka nått till dem så nu e jag trött på det. Så nu tar jag och bytar till Canon Eos 5D mark II!

Men som sagt den kameran är ju inte gratis så ska sälja alla mina nikon prylar !

1. D300 hus med kartong och allt, har gått runt 10k exponeringar och är just nu hos nikon på stor service så blir som ny när den är tillbaka

Mitt Pris blir 9500kr eller hbj !

2. AF-S 17-55 f/2.8 i väldigt bra skick genomgången för någon månad sedan hos lasses

Mitt Pris 8500kr eller hbj ! tyvärr ingen kartong då jag köpte den begagnad och jag är andra ägaren

3. AF-S 35 f/1.8 i totalt nyskick nästintill aldrig använt med kartong och kvitto från mediamarkt

Mitt pris 1800kr eller hbj !

4. SB-900 blixt i nyskick inte mycket använd ! kartong och tillbehör

Mitt pris 3500kr eller hbj !

5. 2st SB-800 i nyskick inte heller dem särskilt använda, kartong och tillbehör

Mitt Pris är 2500 kr ST ! eller hbj! 1ST REDAN SÅLD !

Tar inte emot nått prut. Skickas mot postförskott och köparen står för frakten eller möts i Helsingborg
Synd att du har blivit dåligt bemött av Nikon, googla lite om hur canins service fungerar innan du byter prylar.
Jag har använt mig av lasses kameraservice som är helt grymma när det gäller service. Tog fem dagar för dom att fixa min D3a när den gick i golvet, då menar jag fem dagar från att jag skickade den tills att jag hämtade den på posten.
blue är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2010-03-10, 11:50   #3
Emil_Helsingborg
Emil Nilsson 499/495/469

Emil_Helsingborgs avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av blue Visa inlägg
Synd att du har blivit dåligt bemött av Nikon, googla lite om hur canins service fungerar innan du byter prylar.
Jag har använt mig av lasses kameraservice som är helt grymma när det gäller service. Tog fem dagar för dom att fixa min D3a när den gick i golvet, då menar jag fem dagar från att jag skickade den tills att jag hämtade den på posten.
jo jag vet har snackat med dem med men dem har inget samarbete med SOLID försäkring som jag har tecknat på kameran och sedan garantierna jag har kvar på sakerna kräver ju att nikon Sverige ska kika på det, nä otrevlig kundtjänst, uppblåsta "servicetekniker" och även att man måste skicka till stockholm för med canon så sticker jag bara ner till intervision i malmö ifall nått skulle krångla nu,.

Gammal 2010-03-10, 12:45   #4
Emil_Helsingborg
Emil Nilsson 499/495/469

Emil_Helsingborgs avatar

Standard

så då var blixtarna sålda, passa på nu ni som vill ha en redigt bra kamera eller objektiv till er nikon !

Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:28.

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.4
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
© 2005-2009 SOS-Stockholm.se - Innehållet tillhör sajten. Användning begränsad